Vraag

hoe weet je dat je bi seksueel bent?

  • 18 February 2020
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heel mijn leven, ik ben een meisje van 16, heb ik jongens leuk gevonden (denk ik). Zo voelde dat tenminste. Tot een paar maanden terug, ik denk dat ik voor het eerst een meisje leuk vind, maar ik weet dit niet zeker. Misschien vind ik alleen het idee leuk om een meisje leuk te vinden. Het gaat in dit geval om een schoolvriendin en ik denk zeker te weten dat zij absoluut niet op meisjes valt, maar toch. Ik weet niet wat ik moet doen en blijf met de vraag in mijn hoofd zitten : ben ik bi? Dus tips of verhalen zijn van harte welkom :) !!


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Zeef, 

Ik ben iets van drie maanden geleden ook voor het eerst verliefd geworden op een meisje. Terwijl ik op de basisschool een paar keer echt een jongen leuk vond. Toen ik verliefd werd op dat meisje, twijfelde ik ook heel erg. Ik dacht, net als jij ongeveer, dat ik er iets groters van maakte omdat de mógelijkheid dat het dat ene was, bestond. Ik wist het eigenlijk pas echt zeker toen het verlangen om dat meisje te zoenen steeds vaker terug begon te komen. 

Als tip zou ik je nu vooral aanraden in de buurt van dat meisje te blijven. Op die manier kun je kijken hoe je op bepaalde dingen van haar reageert. En het belangrijkste, volg je gevoel en luister naar je hart. 

Ik hoop dat je hier iets aan zal hebben.

Nanoka

Badge +1

Je bent bi als je van je zelf weet ik ben bi anders als je dat niet hebt ben je het niet vraag eens goed aan je zelf ben ik bi

Hey,

Dit zijn een paar redenen waarvan ik vind dat dat je kan afwegen of je bi bent:

-je voelt je fijn met het labeltje

-je kijkt vaak op een andere manier naar meisjes, maar ook naar jongens :)

- het lijkt je wel wat om met een meisje een relatie te hebben

-als iemand vraagt of je een leuke jongen hebt gezien heb je de neiging om over een meisje te hebben/ je denkt: 'nee, en ook geen meisje'

 

Als je een paar van deze punten hebt, is het best een grote kans dat je bi bent. Veel succes!

Hoi Hoi meid

 

Je bent pas 16.. Zit in de puberteit dus ben je meer opzoek naar jezelf. Dus het is normaal dat je je met zulke dingen bezig houdt. Maar je zei dat het een paar maanden terug was, is dat nu nog steeds zo?

Of heb je die gedachte nu uit je hoofd?

Ik zou het in ieder geval gaan laten, als je het echt bent zou de gedachte er blijven.

ik hoop dat ik je er een beetje mee heb geholpen xx

ik hoop dat ik je er een beetje mee heb geholpen xx

Ja !! Heel erg bedankt

Reageer