Skip to main content
Vraag

hoe weet je als een je jongen je leuk vind?

• January 14, 2026
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi, ik vind iemand uit mijn klas nu al een tijdje heel erg leuk en ik ben heel benieuwt of hij mij ook leuk vind hebben jullie misschien tips hoe ik dat zou kunnen merken?

Groetjes Annoniempje!!!!!!

7 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 14, 2026

Hoi,

Toen ik een crush had op een meisje in mijn klas staarde ik vaak naar haar. Ik begon ook te dagdromen en vaak een scenario te bedenken. Vaak worden we ook rood of bevriezen we. Ik wens je super veel succes. Misschien kun je via via vragen of ie je ook leuk vindt.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 15, 2026

dankje

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 15, 2026

alleen weet ik niet of ik het wel durf om het via iemand anders te vragen of hij mij leuk vindt, ik heb trouwens ook niemand verteld dat ik hem leuk vind

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 15, 2026

ah gurl ik voel je helemaal heel spannend altijd. Ik heb ook een guy die ik leuk vind en hij kijkt af en toe wel naar mij maar ik dnk dat ik echt delusional ben want ja. hij is echt een 8/10 en ik 6/10 dus idk warom hij dat zou doen daarbij hebben we nie echt gesproken maar gurly jij vind wel een manier maak gwn x babbeltje met m en kijk of ie nerveus doet ofz jij kan dit  succes mopje

xxx

betty boop

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 16, 2026

dankje ​@betty boop ik zal het proberen, heb jij het zelf ook al eens geprobeerd? en je moet jezelf echt niet een 6/10 noemen  want eigenlijk is iedereen een 10/10 alleen dan op een andere manier. maar misschien vind jij je zelf een 6/10 maar vind die guy jouw een 10/10!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   xxxx                                                                                                                                                                                                                                        kat_korfbal

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 16, 2026

dankje ​@betty boop ik zal het proberen, heb jij het zelf ook al eens geprobeerd? en je moet jezelf echt niet een 6/10 noemen  want eigenlijk is iedereen een 10/10 alleen dan op een andere manier. maar misschien vind jij je zelf een 6/10 maar vind die guy jouw een 10/10!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   xxxx                                                                                                                                                                                                                                        kat_korfbal

omg dankjewel mopje xxx ja ik had al wel x geprobeerd om met m te praten maar hij leek niet echt geïnteresseerd ofzo maar goed dan kan je die hint nemen en dan kan je ( proberen) om er een punt achter te zetten. Is mij nog nie gelukt helaas. Maar goed dat was afgelopen dinsdag dus ik vind dat ik nog wel even de tijd mag nemen. Nou succes schat k hoop dat jij positiever nieuws zal krijgen<3

xxx

betty boop

Vidaaaa
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Haii ​@Kat_Korfbal 

Kijk gewoon hoe hij bij jou gedraagt. Ik had ook een crush op iemand en we waren samengekomen omdat we doorhadden dat we allebei op elkaar waren (inmiddels is het al uit omdat hij niet mij type was en ik niet van hem)

Dus let op!

Goetjesss,

Vida❤️