Skip to main content
Vraag

Hoe weet ik of mijn crush mij leuk vindt

• January 8, 2026
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, 
Ik had een vraag, hoe kan ik merken of mijn crush mij leuk vind want wij zijn best wel close dus ik kan dat moeilijk merken aan haar.

5 reacties

• Net nieuw
  • January 8, 2026

Hoi! Misschien kan je het merken aan dat ze zich anders gedraagt dan eerst. Ook zou je het misschien kunnen merken aan hoe ze is bij jou; raakt ze je vaak aan, zit ze vaak dicht tegen je aan, etc. Veel succes! :)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 11, 2026

hooiiiii 

Vaak als iemand een crush op je heeft, Wil diegene graag bij jou zijn, kijkt/staart naar jou en wil het liefst alles samen doen

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb zelf research gedaan en volgens Google is het als diegene veel naar je kijkt niet echt oplet terwijl je bij diegene bent of dat je als je bij diegene bent merkt dat diegene aan zijn haar zit te friemelen of glad zit te strijken en als jij wat zegt dat diegene aandacht voor jouw heeft en niet voor de andere dingen en dat diegene ook veel om je grapjes lacht ook al zijn ze niet grappig.

Nou ik hoop dat je er veel mee kan groottes.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 11, 2026

als zij een gesprek probeert te starten is dat altijd een goed teken. en mijn vriendin wilt altijd truth or dare met me spellen omdat dat altijd romanties is :)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 14, 2026

Bedankt voor alle reacties,
Wij kennen elkaar al sinds de basisschool en we kunnen heel goed met elkaar.
We geven elkaar wel eens een knuffel en bespreken best persoonlijke onderwerpen met elkaar. 
Alleen kan ik niet merken of dit vriendschappelijk is of romantisch bedoeld.