Vraag

hoe weet ik of ik verliefd ben op een jongen?

  • 7 July 2021
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai

Ik ben wel bi maar ben nog nooit verliefd geweest op een jongen.

Ik ben 15 jaar oud en ongeveer 1 á 2 jaar bi, ik was eerst gewoon aangetrokken tot alleen naakte mannen en mastrubeer daar ook op.

Ik zit nu een maandje onder honkbal en heb een hele leuke vrienden kring (nu al), wij hadden op een zaterdag een bbq om alle nieuwe leden te leren kennen. Waaronder ook ik. 

Er is een jonge die al een paar jaar honkbal doet en ook best goed is, zijn naam ga ik niet echt zeggen dus gebruik een fake naam. 

Jack en ik hebben al een best goede band met elkaar gekregen omdat we tijdens de bbq alles samen deden. We aten samen, we waren wel met de gehele groep maar wij zaten naast elkaar, en toen het begon te regenen gingen we samen een bal over gooien wat super grappig en gezellig was. 

Een paar uur nadat ik thuis was gekomen begon ik aan hem te denken. Ik dacht aan de leuke dingen die we hadden gedaan en dacht ook aan zijn karater enzo. Op een gegeven moment begon ik er andere gevoelens bij te krijgen en elke dag als ik aan hem denk krijg ik een warm gevoel van binnen en wil ik bij hem zijn. 

Ik ken hem nu dan een maand maar het lijkt veel langer en ik wil hem elke dag appe maar weet dan gewoon echt niet wat ik moet zeggen. Alsof ik me schaam dat ik iets raar zeg. 

Ik weet ook niet hoe hij over mij denkt. Ik hoop dat hij wil dat we vrienden zijn omdat we het gezellig hebben met elkaar. Maar ik hoop ook op een bepaalde manier dat hij ook deze gevoelens voor mij heeft.

Nu is mijn vraag hierbij:

Ben ik verliefd op hem?

En

Moet ik hem appe?

Zo ja?

Wat moet ik dan zeggen?

 

Pls reageer omdat ik gek word van de gevoelens en niet weet wat het is.


0 reacties

Geen reactie

Reageer