Vraag

Hoe weet ik dat ze me wil kussen (gay meisje)

  • 18 April 2019
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben meisje 15,
Ik heb over 3 weken een date met mijn crush we gaan samen een horrorfilm kijken (ja I know niet heel romantisch maar wij vinden het leuk haha) het is onze eerste date en ik ga (dat weet ze ook) haar dan officieel verkering vragen (verkering klinkt zo kinderachtig maar je snapt wat ik bedoel). Ik blijf daar slapen en ik had bedacht dat ik een doos chocolaatjes koop en het heel lief vraag met een half ingestudeerd gedichtje. Dat allemaal is geen probleem 1 ander ding wel. Ze is mijn 2e relatie ooit en mijn eerste was een jongen (ik ben er pas achter dat ik gay ben). Ik voel me heel erg aangetrokken tot haar en wil haar kussen. Maar hoe weet ik dat zij dat wil en of ik dat durf?

1 reactie

Hey!

Wat fijn dat jullie verliefd zijn en binnenkort een relatie zullen hebben! Ik vind de manier waarop je het wilt gaan aanvragen ook heel romantisch!

Ik denk dat als jullie verkering hebben het wel oké zal zijn om haar te kussen. Als zij dat niet zo vindt zal ze dat dan wel aangeven. Op het moment zelf zal je het ook wel aanvoelen of je het durft of niet. Wie weet neemt zij wel het voortouw.
Probeer vooral te genieten van je avond zonder stress. Kussen jullie dan nog niet? Dan misschien later.Het komt wel goed.

Heb je in je vorige relatie gekust met die jongen? Bij een meisje is dat niet anders,probeer te bedenken hoe je het toen eventueel deed.

Groetjes
Lot

Reageer