Vraag

hoe vraag je het aan?

  • 8 August 2019
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals je in de titel kan zien is mn vraag hoe ik het kan aanvragen bij een meisje ook is mn vraag of julie tips hebben hoe je weet of iemand een oogje op je heef.

Alvas tg bedankt
Stef15

3 reacties

Hee hallo, ik zou het niet via app verkering vragen en hoe je ziet of dat der iemand een oogje👁 op je heeft is: als die naar je lacht, naar je kijkt, als je thuis bent en die appt de heletijd naar je, als did de heletijd vragen stelt of de heletijd met jou wilt praten


Groetjes: een mens die ademt.
zoiezo face to face. probeer een leuk moment uit te zoeken waar jullie beiden zijn.
Hee hallo, ik zou het niet via app verkering vragen en hoe je ziet of dat der iemand een oogje👁 op je heeft is: als die naar je lacht, naar je kijkt, als je thuis bent en die appt de heletijd naar je, als did de heletijd vragen stelt of de heletijd met jou wilt praten


Groetjes: een mens die ademt.


Ik was zelf ook de hele tijd zo toen ik verliefd was😆

Je kan bijv. Ook een vriend eropaf sturen. Maar het is leuker als je het zelf vraagt. Bezorg haar een chocoreep met een briefje: 'wil je verkering met me?' of spreek haar natuurlijk gwn aan. Het is niet erg om een blauwtje te lopen. (Ondanks dat het ongemakkelijk kan zijn)

Xx simonesz

Reageer