Skip to main content
Vraag

Hoe vraag ik mijn vriendin? (Meiden I need you!!)

• June 11, 2026
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Anonieme bosgeit
Forum|alt.badge.img

Hoii!!!

ik ben nu al een tijdje aan het praten met een meid (18 jaar oud). ik ben zelf 17. Nou ben ik al een tijdje aan het denken hoe ik haar zal vragen… nou ben ik zelf een fotograaf/videograaf. En zat te denken of ik haar zal vragen via een fotoshoot… dus mijn plan is om haar te vragen of ze me wilt helpen met oefenen met foto’s maken met modellen. En als ik dan foto’s van haar maak ben ik van plan om op mijn camera een foto te hebben met daarop ‘wil je mijn vriendin zijn?’ 
Als meisje zijnde, zou je dit romantisch vinden?

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 11, 2026

Ik vind het een geestig idee en zou dat wel kunnen waarderen.

Maar ik vind het ook wel wat omslachtig.  Je merkt zonder veel te zeggen aan elkaar of je elkaar lief vindt; aan de blikken en de lichaamstaal en het te dichtbij komen en het zenuwachtige lachen en het gretig ingaan op voorstellen om samen wat te doen en zo.  Als je die signalen niet nu al  krijgt van haar, laat je die foto misschien maar beter niet zien.

Succes met je plannetje, ik hoop echt dat het wat wordt tussen jullie.

Anonieme bosgeit
Forum|alt.badge.img

@Diana  Thanks voor je reactie! En we hebben nu al ongv 5 keer afgesproken samen en ook al eens een film gekeken. En tijdens het film kijken zat ze me wel de heletijd aan te kijken met ‘z'n blik’.. als je snapt wat ik bedoel! Maar dankjewel voor je reactie!

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 11, 2026

@Anonieme bosgeit Go get ‘em tiger!