Vraag

hoe vraag ik iemand uit?

  • 21 February 2022
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik vind dus (denk ik) een meisje leuk. Ik ben nog nooit eerder verliefd geweest en het is echt heel raar.. maar ik weet dus dat zij meisjes leuk vind maar hoe kom ik er nu achter of zij mij ook leuk vind? Ik denk namelijk dat zij verliefd is op iemand anders.. help me alsjeblieft.

Dank je wel alvast<3

 

Chloe


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ga naar haar toe en zeg dat je meisjes leuk vind ik weet makkelijker gezegd dan gedaan maar het zal echt opluchten

Hoi dichtbij haar zijn, kijk haar wat langer aan dan normaal, zie hoe ze reageert.  raak haar “per ongeluk”eens aan met je hand,  als je samen ergens om lacht dan leg je je hand op haar onderarm en dan iets langer dan je gewoonlijk zou doen. dat soort dingen. Geef een complimentje over haar kleding of iets wat je opvalt. Zeg een keer dat ze zulke mooie ogen heeft of welke eyeliner ze gebruikt, heb belangstelling :)   Als je haar in  de ogen kijkt lach je een beetje spannend. Je voelt het vanzelf aan en het is zo leuk ! :)

Heel veel succes !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoi dichtbij haar zijn, kijk haar wat langer aan dan normaal, zie hoe ze reageert.  raak haar “per ongeluk”eens aan met je hand,  als je samen ergens om lacht dan leg je je hand op haar onderarm en dan iets langer dan je gewoonlijk zou doen. dat soort dingen. Geef een complimentje over haar kleding of iets wat je opvalt. Zeg een keer dat ze zulke mooie ogen heeft of welke eyeliner ze gebruikt, heb belangstelling :)   Als je haar in  de ogen kijkt lach je een beetje spannend. Je voelt het vanzelf aan en het is zo leuk ! :)

Heel veel succes !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dank je wel! Ik ga je tips zeker gebruiken:)

Hey!

Heb het er eens luchtig over met elkaar, dan kan je misschien al een beetje aanvoelen of ze openstaat voor een relatie.

Groetjes Lucas 

Ga eens naar haar toe en begin met kletsen .

Als je alles gezegd heeft vraag je aan haar of ze een keer met jou wilt shoppen 

 

X Zelle 

 

Badge

Wat ik doe als ik dr uitvraag voor bios is zo van “jo ik heb nog kaartjes over voor die film wil je mee?”

en dan is het niet zo akward om the vragen

Reageer