Vraag

Hoe vind je een vriendin

  • 22 March 2020
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik Ben 13 kom niet vaak buiten maar nu tijdens het virus ga Ik vaak naar buiten en Ik Wil graag een vriendin maar Ik weet niet hoe Ik zoek veel niet wanhopig. Mijn vraag is Als je een vriendin hebt hoe heb je haar ontmoet en hebben jullie tips voor mij                                                                              Ben een jongen Ik zoek voor 14 jarige maar vindt buiten niemand


4 reacties

Via insta 😁 gewoon mensen volgen en soms ontstaat er een gesprek is bij mij ook gebeurt al ben ik momenteel single

Hey ,

Je bent pas 13 ik zou niet naar een “lief” zoeken. Als je zoekt komt meestal de foute , ook ben je nog “jong” geniet de tijd. Ikzelf ben nu 15 binnen enkele maanden 16 en heb zelf nog nooit een lief gehad. Ik denk gwn je moet niet persé een lief hebben omdat andere die al hebben. Wacht af en zoek er gwn niet naar ! 

Groetjes X,

Simpel. Die zoek je niet. Die komt wanneer jij het minst zou verwachten. Je bent  13. Leef je leven en geniet ervan zolang je nog kan.

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap Dat het raar is Ik Ben 13.maar Ik voel me ouder.ik speel daarom ook niet vaak buiten.  Ik hou van dingen doen die wat vervolwassenen doen. Ik vindt met auto's spelen kinderachtig. Daarom Wil Ik een vriendin het heeft redenen. Ben misschien Jong, maar voor mij lijkt Dat niet zo

@  Danie die tip kan werken maar doubt it haha

Beste X, Ik snap wat je bedoelt. Maar Ik voel me niet 13.ik Ben in perciepe Jong maar Ik Wil niet Jong uitstralen en gedraag me Meer volwasen Ik vindt het een beetje tijd maar. Je hebt van me  gedachte veranderd. Ik laat het op me pad komen. 

Bedankt

 

Reacties samengevoegd door De Kindertelefoon voor overzichtelijkheid 

 

Reageer