Beantwoord

Hoe vind ik een vriendje? (ik ben bi)

  • 31 August 2019
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben toe aan een relatie en wil graag met een jongen een relatie, ik ken alleen niemand in mijn omgeving die gay is. Hoe kan ik het beste iemand vinden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 August 2019, 17:15

Bekijk origineel

4 reacties

Ik snap dat je verlangt naar een sterke emotionele band met een ander, en daar is niets mis mee, maar je moet het gewoon laten gebeuren. Ik ben zelf 16 en ik heb nu ook "pas" 1 relatie gehad terwijl ik andere 16-jarigen ken die er al 20 hebben gehad. De een wordt bijvoorbeeld ook sneller verliefd dan de ander. Dat is gewoon hoe jij in elkaar zit.

Het kan misschien een beetje vervelend zijn, maar je kunt er niet zoveel aan veranderen. Als je jezelf heel erg gaat opdringen aan mensen gaan ze je eerder uit de weg dan dat ze verliefd op je worden, en dan ben je nog verder van huis.
Je moet denk ik gewoon je ogen goed openhouden en als je er een goed gevoel bij hebt, kun je laten weten dat je toe bent aan een relatie. Maar zoals @MissyAnoniem al zei: je moet niet gaan aandringen of aanpappen, want dan schrik je sommige mensen af terwijl je het niet slecht bedoelt.

Ik ben ook 16 en ik heb nog geen relaties gehad. Zelf heb ik er ook niet echt de behoefte aan, moet ik zeggen. Maar iedereen staat daar anders in.
Badge

Hoi ik ben ook toe aan een relatie , maar ik heb geen tips.

 

reactie aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic. 

Reputatie 1
Badge +1

Jongens vinden '’gay'’ gewoon meestal smerig dus zijn ze gwn hetero. Er zijn ook niet zoveel mensen die openlijk uit de kast komen doordat mensen die gay zijn sneller onderworpen zijn aan discriminerende opmerkingen en misschien zelfs verder. Ik zou als ik jou was zoeken naar een gayplatform voor jongeren zoals Jong&Out.

 

-De vriendinloze NoLife

 

 

Reageer