Vraag

Hoe vind ik een leuk meisje

  • 21 March 2020
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Eyooo! Ik ben een jongen van 13 en heb al wel eens verkering gehad maar bij de meeste meisjes willen ze alleen maar via dm of whatsapp praten en in rl negeren ze me, maar ik zou ook gewoon samen met haar wat willen doen. En nee niet gelijk die manier maar gewoon samen. Ik zit nu op een andere school en ik zie vaak leuke meisjes maar dan hebben ze bv al met iemand. Of zijn ze bi, en daar val ik niet op. Weten Julie nog waar je leuke meisjes kan vinden inpv school? En hoe vraag je haar? 


5 reacties

Hoi

 

Op een sportclub, jeugdbeweging of vereniging zou je meisjes kunnen leren kennen. Een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld de sport waarvoor je je aansloot bij een vereniging, zou alvast voor een gespreksonderwerp kunnen zorgen. Op die manier zou het minder lastig kunnen worden om een meisje aan te spreken. 

 

Gr. Kenshin

Dat is de grap, je moet er niet op zoek naar zijn(;

Dan lukt het ook niet

We gaan allemaal wel iemand vinden geloof me, maak je er maar niet druk om.

Maak bijvoorbeeld eerst je school af.

ik ben bijna 15 en heb nooit een vriendje gekregen.

Hallo Kenshin :)

De sportclub ligt plat man, coronacrisis dus geen sportclub of vereniging voor hem.

Hallo Iemand0018 :)

Ik zou ook in deze tijden aanraden om nu niet naar een vriendin te gaan zoeken en gewoon 1.5 meter afstand te houden en pas na de crisis weer op zoek gaan want veiligheid en gezondheid gaat voor op het vinden van een vriendin. Oh en niet teveel op zoek gaan naar een vriendin inderdaad.

-Dr8gon99

Eigenlijk door juist niet te zoeken. Door het corona gedoe is er nu zowiezo niks om te doen buiten.

Reageer