Vraag

Hoe versier je een jongen?

  • 29 February 2020
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi,

Ik twijfel of ik een jongen leuk vind.…

Maar hoe kan ik heb hem het beste versieren?

Sorry voor de rare vragen...


6 reacties

Hoi ik ben zelf een jongen en ik zeg zoals iedereen, blijf jezelf en ga een beetje met hem flirten, kom steeds wat dichterbij, ga meer met hem om, en geef het de tijd.

Haha dat vroeg ik mij nou ook af :) 

Hey girly,

 

je weet niet zeker of je een jongen leuk vind, en je wilt hem versieren.

 

misschien kan je het beste eerst gewoon zeker zijn van het leuk vinden, en dan wat het versieren betreft; je moet gewoon jezelf zijn en spontaan zal vast wel goed zijn, het hangt ook een beetje van de jongen af

 

groetjes 

 

Slingers en wat confetti will do the trick.

 

Nee maar zonder grappen, gewoon jezelf blijven.. Desnoods start je een leuk gesprek met hem of via whatsapp of snapchat. Meeste jongens zijn zo dat ze snel vallen voor een meisje. 

Hey! 

Een van de betere dingen om te doen is contact met hem zoeken en als het kan meedoen of je interesseren in zijn hobbies! 

 

Groetjes 

Reputatie 1
Badge

Slingers en wat confetti will do the trick.

 

Nee maar zonder grappen, gewoon jezelf blijven.. Desnoods start je een leuk gesprek met hem of via whatsapp of snapchat. Meeste jongens zijn zo dat ze snel vallen voor een meisje. 

Ja Anonie_m heeft gelijk jongens kunnen heel snel vallen voor een meisje. Als je mij bijv zal appen zou ik het niet raar vinden ofzo (ik zou juist een beetje blij zijn dat een meisje me appt, niet dat ik niet met meisjes praat, maar het is altijd gewoon fijn om aandacht te krijgen van een meisje, tenzij je de “zieligste” uit de klas bent.

Reageer