Hé ben een jongen van 17 en heb hulp nodig want ben niet heel handig met vrouwen
er is dus een meid bij de supermarkt achter de kassa ik vind haar er heel leuk en lief uit zien maar heb zelf nooit geprobeerd om een gesprek te starten een keer toen ik bij haar spullen had gekocht pasten het niet in m’n tas dus haalde ik het uit de verpakking en pasten het wel toen zei ze dat ze het origineel vond om het zo op te lossen. Een andere keer zat ik ‘s ochtends in de bus en zij kwam de rij voor me zitten toen vroeg ze lachend aan mij waarom ik ‘s ochtends al energy zat te drinken en ze en dat ze mij herkende omdat dat elke week bij haar kom halen. Zie ik dit verkeerd of dat dat zien dat je wel een beetje interesse hebt of kan het ook zijn dat ze een beetje flirten uit verveling. Ik heb haar zelf niet vaak aangesproken omdat ik bang ben iets verkeerds te zeggen.
nu wil ik voor namelijk van jullie weten wat jullie denken over waarom ze me aansprak. Denken jullie dat ze het leuk vind als ik wat met haar begin te vragen en later voor haar snap vraag of denken jullie dat ze meer flirt uit verveling heb wel eens gehoord dat meiden dat soms doen uit verveling.
ze is waarschijnlijk wel een beetje buiten m’n bereik maar een maat van me zei dat dat niet veel uitmaakt als je zelfvertrouwen toont klopt dit
Laat a.u.b. weten of je een jongen of meisje bent en je leeftijd ik neem de reacties van meiden van mijn leeftijd meer serieus dan dat van jongens van 13 dat snappen jullie hopelijk ook
hoor graag van jullie