hoe stap je op een jongen af?

  • 18 April 2018
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik vind een jongen uit mijn klas leuk maar ik weet niet of hij mij leuk vindt. Ik kijk wel eens naar hem, en dan zie ik dat hij ook naar mij kijkt. Dat is best ongemakkelijk want ik word heel snel rood. Toen ik een piercing in mijn neus had gezegd, was hij ook de enige die er wat van zei. Hij zegt niet dat hij het lelijk vind, maar vraagt alleen waarom ik dat zet. Ook toen ik mijn haren had geverfd (van donkerbruin naar zwart) zei hij ook dat hij het wel leuk vond. En toen ik laatst oorbellen in had met een hartje zei hei dat ik leuke oorbellen had. Ik weet niet of hij mij nou leuk vind maar ik wil hem wel vragen. Ik weet alleen niet hoe want hij is nooit echt alleen zonder zijn vrienden. Ik durf het ook niet te vragen met zijn vrienden en jongens gedragen zich dan ook altijd anders. Weet iemand hoe ik het beste op hem af kan stappen??
xxx

2 reacties

Heyy ik zou eerst aan hen vragen of die een xtje met je wil gaan chillen of iets leuks gaan doen bijv naar de dierentuin niet naar de bios want dan leer je elkaar niet echt beter kennen miss dat hij op jullie afspraakje je wel wil zoenen of zegt dat die je leuk vind xx
Heyy ik zou eerst aan hen vragen of die een xtje met je wil gaan chillen of iets leuks gaan doen bijv naar de dierentuin niet naar de bios want dan leer je elkaar niet echt beter kennen miss dat hij op jullie afspraakje je wel wil zoenen of zegt dat die je leuk vind xx
dankje! xx

Reageer