Skip to main content
Heey!



Ik ga jullie snel de situatie uitleggen.



Het begon eigenlijk 4 weken terug waar ik de griep kreeg en hierdoor kon ik mijn vriendin een hele week niet zien. Hierdoor had ik mijn eerste afspraakje op 6 maand moeten afzeggen met haar. Hadden we het weekend afgesproken maar daar heeft ze gevraagd of dat kon verzet worden naar de 2de week, een dinsdag omdat ik nog niet helemaal genezen was en haar ziek zou kunnen maken. Ik zou die dinsdag ook blijven slapen. Die dinsdag ochtend zou ze haar rijexamen gaan afleggen waar ze helaas op gebuisd is omdat ze te onervaren was. Waardoor ik haar niet kon zien omdat ze liever alleen wou zijn. Na wat gemokker heb ik me daar bij neergelegd. Is dat uitgesteld naar het weekend. Tot we weer aan het weekend waren het weer werd uitgesteld omdat het haar niet paste.Hier kwam onze eerste ruzie aan over dit alles. Alles behalve fijn. Dit kwam vooral ook omdat het weekend van Valentijn was. Ze is men eerste vriendin en het zou mijn eerste valentijn worden, dit is helaas in het donder gelopen. Boos zei ze dat ik dan maandag moest komen. Tot we maandag ochtend waren en ik het uur vraag dat ik mag afkomen moet ze gaan babysitten. Dit bouwt uiteraard spanningen op. Kon ik dinsdag komen tot dat ook werd afgezegd en we weer een hevige ruzie kregen en ik het uiteindelijk weer goed maakte. Tot het opnieuw zaterdag was. Dat ik haar dat weekend niet kon zien wist ik al want ze had een eetfestijn te organiseren met haar Chiro en dat kon redelijk laat uitlopen. Maar wat ik niet wist dat ze daarna nog naar een fuif ging en dat heb ik achteraf gezien op Swarm. Het is nu niet dat ze niet mag van mij maar ik had wel graag gehad dat ze iets zou laten weten omdat ik nogal redelijk snel bezorgd ben. Afgelopen zomer is er iemand van school gestorven door een auto ongeluk terwijl ze dronken waren en dat heeft me nogal gepakt omdat mijn vriendin normaal ook in die auto zou gezeten hebben. En vorig jaar rond Pasen was er en Chiro quiz waar ze met iemand mee reed die daar redelijk wat gedronken had die op de terug weg nogal agressief begon te rijden. Natuurlijk ben je dan ongerust. Ik zie mijn schatje dood graag en ik wil haar niet verliezen door iemand die teveel alcohol op heeft. Dit heeft enorm hard gebotst waardoor we weer ruzie kregen en alle gevoelens en emoties eruit flopte. Zondag was ze weer op het eetfestijn waardoor het redelijk stil was tot maandag ochtend ik een berichtje kreeg dat we misschien beter uit elkaar gaan en we moeten praten.



Dit is het moment waar mijn leven pas echt in storten. Ik zie haar graag, dood graag en ik wil haar niet kwijt. Ik ben nog steeds super verliefd en ik ben 100% zeker dat zij dat ook is. De laatste keer dat we elkaar zagen hebben we nog geknuffeld, gekust en gelachen. Dit doe je niet als je niets meer voelt voor die persoon.

Nu moeten jullie wel weten. Mijn vriendin heeft serieus veel last van astma waardoor ze soms hevige aanvallen krijgt. Hierdoor is ze ook wat depressief en voelt ze dingen die ze niet moet. Een maandje geleden ongeveer moest ze twee weken anti depressivia pakken.



Voor dat ze verteld had dat ze het zou uitmaken had ik al een e-mailtje gestuurd naar een site waar ik eergisteren antwoord van kreeg. Ze snappen dat ik verliefd was en haar wil zien. Maar dat ik haar ook moet snappen en haar tijd moet geven. Want anders gaat ze zich verstikt voelen en ga je haar wegjagen.



Vanaf dit moment had ik door dat dit alles mijn schuld was! Ze vertelde me al eventjes dat ze zich verstikt voelde. Ik snapte niet wat het was, wat er aan de hand was maar nu wel! En misschien wel te laat! Ik moet dit zien goed te maken! Ik wil haar niet kwijt, ik zie haar dood graag. Ze betekend letterlijk alles voor mij. Samen met mijn mama staan ze op mijn nr. 1. Ik moet iets doen maar ik weet niet wat. Alsjeblieft iemand help!



Aangepast ivm vermelding persoonsgegevens
Hoi! Ik snap in wat voor situatie je nu zit. Daarom ben ik ook blij dat ik snel kan reageren.

Aller eerst, ga als je met haar gaat praten je excuses aanbieden. Leg uit dat het ook voor jou niet zo'n beste periode is geweest, maar dat je haar niet kwijt wil en graag een nieuwe kans wilt. Prik sowieso een datum om een keer zoals eerst uit te gaan, en wees dan ook wel een echte gentleman. Ik denk wel dat ze je kan vergeven, je moet het vertrouwen alleen weer terugwinnen. Probeer wel moeite te doen om bij haar te zijn, maar natuurlijk niet altijd, want jijzelf hebt ook nog een sociaal leven. Als ze dat niet kan accepteren is ze gewoon niet de ware.

Nog een tip. Leg haar dan ook wel uit wat je doorgemaakt hebt de laatste tijd. Zeg haar dat je begrip hebt voor wat er met haar aan de hand is, en dat je haar zal steunen.

 wrm reageren mensen na 1 topic nooit meer… ik ben dus best nieuwsgierig hoe dit afloopt….

 

 

Mij_Niet_Gezien 


Reageer