Vraag

hoe om te gaan met 2 andere vriendinnen die blijkbaar dezelfde jongen leuk vinden?

  • 15 October 2021
  • 0 reacties
  • 18 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik ben 14 en ik zit in de 2e en ik heb al even dat ik een crush op een nieuwe vriend van me heb, hij is echt super aardig en ik heb het gevoel dat hij mij ook leuk vindt maar ik zit dus met hem in een vriendengroepje dat bestaat uit hem, zijn beste vriend van zijn vorige klas, mijn twee beste vriendinnen en ik.

Alleen wat mij opvalt is dat mijn 1e beste vriendin blijkbaar ook een crush op hem heeft want ze plaagt hem non stop en ik merk dat ze gewoon probeert te flirten/slijmen wat ik zelf ontzettend hinnderlijk vind (maar voor me houd) en het ding is met vriendin nummer 2 dat ze de laatste tijd ook echt vet vaak met hem praat. Ik fiets elke dag met mijn crush naar huis want hij moet elke dag dezelfde kant op en we hebben dus ook gewoon super leuke gesprekken met elkaar en ik zie ook dat ie meestal anders gedraagt dan tegen die andere 2. Maar als hij met mijn vriendinnen praat of hangt (en als vriendin 1 met hem flirt) krijg ik echt een enorme lading van jaloezie over me heen en ik kan er echt gewoon heel slecht mee omgaan.

Ik kan niet tegen vriendin 1 gaan zitten zeggen of eerlijk gaan praten zo van: "hee luister is, ik heb toevallig interesse in dezelfde jongen en ik hoop dat je dat begrijpt", ik durf dat echt niet te gaan doen en ik zou daar de hele boel mee gaan verpesten dus praten tegen vriendin 1 is in iedergeval geen optie. 

 

Help.

Groetjessss,

chocoladevreeter (die nu echt chocolade nodig heeft)


0 reacties

Geen reactie

Reageer