Vraag

Hoe moet ik het vertellen/vragen?

  • 5 June 2019
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar en zit met een leuk meisje in de klas. De laatste paar weken praten we erg veel tijdens lessen en lachen we veel km elkaar. nu heb ik gevoelens voor haar gekregen. ik ben nieuw op dit vlak, dus ik heb geen idee hoe ik het haar moet vertellen/iets moet beginnen. kan iemand me helpen?

5 reacties

hoi,
misschien kun je eens aan haar vragen of jullie eens een x samen iets willen gaan doen.
je zou met haar dan in gesprek kunnen gaan en dan aangeven dat je haar al een tijdje leuk vind of je kunt haar dan verkering vragen.

mis helpt het om op dezen site te kijken.

veel suc6 👍🏼
ps als er spelfouten in mijn tekst zit komt doordat ik dyslectie heb
Heya. Heel erg bedankt voor je reactie! Heb dat artikel ook doorgelezen. Over jouw comment, ik heb namelijk een pittig kinderachtige klas, dus ik ben een beetje bang haar te vragen voor een 1 op 1 gesprek. Hoe zou ik het beste een privégesprek kunnen beginnen met haar zonder dat mijn klas het doorheeft?
Misschien als je bij gym toevallig samen loopt of je kan haar appen. Stiekeme briefjes werken soms ook :P
Veel succes!
Hii,
Je zou haar kunnen vragen via app of als jullie rustig samen zijn. Vraag haar gwn een x om iets te gaan doen.
Suc6
Xx
Als je haar 1 op 1 wilt spreken kun je haar appe heb je haar nummer niet dm dan je hoeft der ook niet meteen te vragen je kunt eerst een beetje kijken hoe zij naar jou doet dus of zij ook op jou is (reageert ze snel op je geeft ze je complimentjes helpt ze je graag enzo) als zij jou ook leuk vindt zal ze het vast leuk vinden als jij op app of dm een gesprek begint ik vindt dat zelf ook altijd leuk als de jongen het initiatief neemt

Reageer