Skip to main content
Vraag

Hoe moet ik een meisje vertellen dat ik haar leuk vind (ik ben zelf ook een meisje)

• January 3, 2026
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Hoi,

Ik ben een meisje van 12 bijna 13 en ik vind een meisje uit mijn klas dus leuk maar ik weet niet hoe ik haar moet vertellen.

Heeft iemand tips???

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

En weet je of ze jou ook leuk vind .

Misschien een keer afspreken samen en dan kun je het met haar over hebben 

Veel succes maar je kunt dit .

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2026

hi ​@Yungbludlover 

je zou haar altijd kunnen vragen op wie ze valt, en als je elkaar langer kent kun je misschien met haar er over praten.

liefs vie

Forum|alt.badge.img+1

Ikke ben zelf een jongen en ik ben bi dus ik weet een beetje hoe dat voelt.

Bij mij weet niemand het dus als ik jou was zou ik bijvoorbeeld naar je ouders en of vrienden gaan om steun te zoeken en onthoud echte vrienden accepteren je zoals je bent dus wees niet bang voor hun reactie je kan het gewoon vertellen.

Als je dat hebt gedaan kan je overwegen om het te doen met bordjes Let er wel op dat je het niet te lang uitstelt dan wordt het moeilijker bijv Hoi ehm weet dat ik het al moeilijk vind om dit te vertellen dus ja ik ga dan ook keihard wegrennen als dit klaar is. Ik vind je eigenlijk al best een tijdje leuk dus zou je misschien verkering willen? 

En zeg dan : als je het niet gelijk weet accepteer ik dat en ren ik weg voor privacy als je het weet zeg het. 

En als diegene nog even na moest denken vlucht je natuurlijk grappig weg.

Je kan ook een briefje in haar zak of tas stoppen met van wil je verkering ja of nee? Liefs drolletje 123 

Ik hoop dat dit veel helpt , Doei vertel wel hoe het is gegaan hè?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 15, 2026

oeiii ja dat kan spannend zijn! ik zou het heel voorzichtig opbrengen, vragen naar haar mening over meisjes die op meisjes vallen en dan een beetje daar van uit door gaan. Of schets jouw eigen situatie maar draai hem net zo dat het lijkt alsof je het verhaal vertelt van een ander.

Succes mopje ik hoop dat zij jou ook leuk vind!

XXX

betty boop