Skip to main content
Vraag

hoe maak je het uit met iemand die je niet meer leuk vindt?(14)

• January 21, 2026
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb al een tijdje een probleem, ik weet niet hoe ik het moet uitmaken met mijn vriendin, al heel lang heb hier gedachtes over, en mijn klas is er achter gekomen dat we en stel zijn… wat ik niet echt leuk vindt want het was ubh een ongeluk omdat ik voor de grap zij dat ik op haar verliefd was (groep 7 btw) en nu heb ik nog steeds met haar en ik vindt het moeilijk om het uit te maken van ze is namelijk nogal emotioneel sensitief

dus hebben julie tips hoe ik het kan uitmaken op een vriendelijke manier want ik heb social axienty:(

1 reactie

• January 25, 2026

heyy, ik denk als je gewoon eerlijk bent en het aardig zegt ze er misschien niet zo'n probleem van maakt, en sowieso kan je beter eerlijk zeggen dat je haar niet meer leuk vindt dan dat je bij haar blijft terwijl je niet verliefd bent, straks kom je een ander meisje/jongen tegen die je leuk vind en ga je dus eigk vreemd. Als je denkt dat je vrienden kan blijven is dat wel fijn voor haar denk ik. Maar maak je het uit omdat je klas het weet of omdat je haar niet meer leuk vind? succes