Vraag

Hoe laat ik haar merken dat ik haar leuk vind?

  • 17 May 2019
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 jaar en ik vind dus een meisje leuk en ik denk dat zij mij ook leuk vind want ze staat de hele tijd met haar vriendinnen in een hoekje te praten en dan komt ze naar mij toe en dan zegt ze dat ze vrienden zoekt en dan starten we een heel kort gesprek en dan zijn plotseling haar vriendjnnen daar weer. En ik heb haar horen zeggen daarna "ik denk dat hij mij niet mag" maar nu wil ik zelf ook laten merken dat ik haar leuk vind alleen ik weet niet hoe omdat ik geen gesprek durf te starten omdat we niet heel veel praten. En in de pauzes staat zij altijd in een groepje en ik in een groepje. En in de les zit ik naast een vriend (die trouwens de laatste tijd echt stoer probeert te doen) dus het is echt moeilijk om contact te maken. En zoals ik al zei ik kan echt totaal geen gesprek starten. Want als het moment er is dan kan ik het echt gewoon niet.

3 reacties

Hey!

Misschien kan het al een begin zijn om eens contact op te nemen met elkaar via social media?
Je zou ook al op voorhand kunnen uitstippelen hoe je je gesprek zou beginnen en waarover je het zou willen hebben. Het kan ook starten met een vraag over de leerstof bv.
Probeer haar zoveel mogelijk te zien als een goede vriend van je, en bedenk hoe je hem zou aanspreken.
Misschien heb je ook nog wat aan deze site.
Probeer zo spontaan mogelijk te zijn, en vooral jezelf te blijven, dan omt dat wel goed!

Groetjes
Lot
Hey gozer,

Stap gewoon naar haar toe en vraag om haar sociaal media accounts zoals snap en insta. Misschien scoor je ook haar nummer en kan je buiten school met haar gaan chillen?
Of loop naar haar toe als je haar alleen ziet staan/wanneer ze eventjes alleen is.

Vooral niet schamen en gewoon doen, anders is het ook jammer/zonde! Dalijk heb je geen kans meer!

Groetjes en succes van mij 😜
Ik wil ook even bij zeggen ik heb haar al op whatsapp.maar daar praten wel niet heel veel tegen elkaar. Het zijn alleen vragen over school

Reageer