Skip to main content
Vraag

hoe kussen jullie jullie bf/gf

• March 5, 2026
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

Hoiii

ik ben lesbienne, 13 jaar en heb een vriendinnetje, tijdens een slaapfeestje hebben we elkaar gekust. Hebben jullie al met je partner gekust? En hoe vroeg je dat aan elkaar?

groetjes, 

@Paarse Badeend 

5 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 8, 2026

Euhm ja we vroegen het niet echt aan elkaar we hadden gewoon een gevoel dat we het beide wilden en toen zoende ik met mijn vriendin ze hield me ook niet tegen wat het voor mij voelde dat zij het ook wilde. Na de eerste keer wel gevraagd of ze het niet erg vond ze zei van niet en sinds een tijdje hebben we verkering met elkaar 🥰

Seashell 😘 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

nope nog niet gedaan want euh ik heb niet echt iemand die me leuk vind maar die tijd gaat nog wel komen weet ik 

Blondiegirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

😙nou als je kussen als in ja kussen bedoeld op wang is t wel nrml like we are the Netherlands!

😘maar als je kussen als in op de mond bedoeld? kijk ik (ik val op jongens gw) zou het ni erg vinden met me beste beste vriendin. dus opzich? t kan vind k.

😛met bekken ? tja iedereen andere mening😄 (ikke zou ni kiezen hiervoor, alleen met als ik die heb me vriend- ben voor nu single)

XoXo BlondieGirll

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Ik weet niet eens wat ik moet doen als ik in deze situatie terechtkom. Ik weet niet van de ene kant wil ik eens een keer doen van de andere kant lijkt het me gewoon te goor yk.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 12, 2026

je moet gewoon het volgende vragen of iets zoals dit: “Vindt je het oké als ik je een kus geef?”