Skip to main content
Vraag

hoe krijg je een vriendin

• July 2, 2026
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

hey iedereen dit is mijn eerste topic btw ik had een vraagje : ik ben zelf heel hoogbegaafd , licht autistisch en ik heb adhd en vooral dat 2de is een beetje vervelend op sociale vlakken ik heb 1 keer een gf gehad en ik mis wel wat nu nadat zo me zomaar heeft geblockd heeft iemand tips ofzo ? 

groetjes, wasmachine ( niet mijn echte naam )

2 reacties

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Een vriendin krijgen heeft geen haast nodig! Neem je tijd, als je het het minst verwacht komt er wel een leuk iemand op je pad!

Forum|alt.badge.img

Als je er klaar voor bent, zou je kunnen proberen jezelf iets aantrekkelijker op te stellen (nieuw kapsel of coole kleren, deo, etc). Maar het ligt ook puur aan de personen die je zou willen bereiken, en doe vooral alleen dingen die je zelf fijn vind, niet een nieuw kapsel nemen dat je zelf niet leuk vind alleen omdat je denkt dat een meisje dat leuk gaat vinden.

Zo te lezen ben je heel zelfbewust, dus probeer misschien een beetje te bedenken hoe je zelf zou kunnen doen om aan iemands goede kant te komen. Maar ga vooral gewoon lekker mensen leren kennen, en kijk dan gewoon verder. Ik zit zelf ook in de 2de, maar die relaties vanuit het niets lopen vrijwel nergens op uit. Als het van de ene op de andere dag verkering is, dan gaat het eigenlijk nooit iets serieus worden. Dus probeer vooral mensen te leren kennen, en heb een beetje vertrouwen in jezelf!