Hoe krijg ik een vriendin?

  • 12 August 2019
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal. Ik (14, bijna 15), zit in de 3e klas en wil graag een vriendin. Ik ben best klein maar ben niet lelijk of ik zie er niet heel ‘kinderlijk’ uit. Ben niet echt dun maar ook niet super dik ofzo. (Ben bezig met afvallen). Verder ben ik ook enthousiast en leergierig. Maar maak ook zat vaak me huiswerk niet en haal ook de nodige onvoldoendes. Ik ben geen studiebol, en ik draag ook geen rare kleding. Ik ben geen tokkie, ik doe niet mans, ik ben ook niet stoer. En ik kan super lief en aardig zijn. Ik ben gwn mezelf, Of soms wat agressief als het moet. En toch lukt het maar niet om een vriendin te krijgen. Ik heb al een paar leuke meiden op het oog maar op een een of andere manier zien ze me niet zitten ofzo.. hebben jullie hier ervaring mee en wat zouden jullie doen/proberen. Ik heb wel al een x gezoend maar toen was ik dronken 😉. Groetjes, mij.

1 reactie

Hoi

Je verlangt naar een relatie. Naar je beschrijving lijk je een aardige jongen, maar tot nu toe heb je enkel gezoend.

Spreek je weleens een meisje aan? Het kan helpen om iemand eerst wat beter te leren kennen, voordat je haar uitvraagt of iets dergelijks. Je aardige zelf zijn en een gezellig praatje maken helpt je vast verder.

Moest je op school geen meisje vinden dat bij je lijkt te passen, kan je uitkijken naar een sport- of hobbyclub. Op een plek waar je mensen kan ontmoeten met een gemeenschappelijke interesse, is de kans groot dat je nieuwe contacten legt. De gemeenschappelijke hobby biedt je meteen een aanknooppunt voor een gesprek.

Moest je niet meteen iemand leren kennen, hoef je je daar geen zorgen om te maken. Ik kan me voorstellen dat je naar een relatie verlangt, maar geduld oefenen tot je een meisje tegenkomt dat goed bij je past, is al even ok.

Groetjes
Kenshin

Reageer