Skip to main content
Vraag

hoe krijg ik een vriendin?

• January 4, 2026
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal ik ben een jongen van net 17. Ik zou heel graag een vriendin willen maar ik weet niet hoe. Ik heb namelijk niet zulke fijne ervaringen met meisjes in het verleden meegemaakt. Ik heb echt van alles geprobeerd om er eentje te krijgen op school, sportclub, online noem het maar op. Iemand tips of advies alsjeblieft 😭😔

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 4, 2026

Ahw dat is rot 😓 Wees gewoon jezelf dan ben je het mooiste, en ik weet echt zeker dat je ooit iemand vindt die jou ook leuk vindt. Geef niet op ! 

Liefs Yusa ( ・ε・)

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 4, 2026

Hoi,

Om waarschijnlijk een vriendin te krijgen moet je de ware vinden. Dat betekent niet pushen, maar een band opbouwen met haar. Kan je doen door bijv. tijd samen door te brengen.

Succes.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 4, 2026

@Yusa bedankt voor je lieve berichtje. Maar geen een meisje wil me 😔 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 hierzo

ik heb geen tips om een vriendinnetje te hebben echt sinds ik er zelf geen hebt maar mijn tip is maak vrienden (ja ook met meiden) en bevriend ze gewoon dan zul je minder voelen van dat je nu een vriendinnetje nodig hebt (in mijn ervaring dan teminste) en ik geloof zelf dat je op een dag iemand zult vinden die je echt leuk vind en diegene ook jou leuk vind dat gebeurt bij (bijna) iedereen zo hoop ik ook dat jij er in de toekomst een vind en ik wens je trouwens suc6 ermee

Teletubies
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 5, 2026

Je moet het gewoon op je pad laten komen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 7, 2026

Hey,

vaak kun je dit niet afdwingen maar als ik jou was zou ik toch wat om me heen kijken. (Mijn ervaring jongens zijn niet heel oplettend als het aankomt op of een meid hUn leuk vind)  ben gewoon jezelf en weet ook al krijg je een relatie met iemand het hoeft echt niet vanaf het eerste moment rose zon en maneschijn te zijn je groeit ook naar elkaar toe beetje hetzelfde me nieuwe vrienden maken. 

spring er in iedergeval niet te snel in

hopelijk helpt dit!

• February 11, 2026

@Yusa bedankt voor je lieve berichtje. Maar geen een meisje wil me 😔 

jawel! je hebt toch al 2 vriendinnetjes gehad? misschien niet de beste ervaring, maar alles komt op zijn tijd, liefs