Skip to main content

Hii ik ben bi en ik wil uit de kast komen maar dan acht voor iedereen aleen mijn bff weet het maar dat is het ook 

en ik ben trouwens 12/13  en ik weet het zeker 

heeft iemand tips want ik wil het nu wel echt uite 

heeft iemand hier ook ervaring 

Heyy

Misschien kun je beginnen met je ouders, die zullen er zeker wel niks tegen hebben hoor! En eenmaal je het op school aan iemand verteld zal al snel de hele school het weten hoor. Je moet natuurlijk ook geen sticker op je hoofd plakken met “ik ben bi” ofzo maar ik bedoel, eenmaal een paar mensen het weten zal het snel de ronde gaan hoor. Heb er geen ervaring mee btw

Groetjes en succes ermee!

Kaas123

hey hoii.

wow ik snap dit precies. ik ben zelf 2 weken geleden uitgekomen voor mn klas (als bi). en ik heb dit gedaant tijdens een presentatie over meself. ik moet elk jaar een presenratie over jezelf houden . en ik heb het gewoon vertelt het is niet makkelijk. maar als je klas het accsepteerd dan komt het goed. heb je een vriendengroep? vertel het anders eerst aan hun. ga daarna naar andere mensen die je vertrouwt. het komt goed!! 

ik geloof in je meid!!

Ik ben zelf vandaag in mijn vriendengroep uit de kast gekomen. Vorig jaar en eigenlijk al jaren heb ik het idee dat ik bi ben. Als ik een serie keek en andere meisjes vroegen op wie ik een crush had merkte ik dat dit vaak (maar niet altijd) de vrouwelijke karakters waren. Ik vond dit niet heel veel bewijs dus heb dit vorig jaar op kamp met een transgender uit mijn vriendengroep besproken en ik heb afgewacht wat er zou komen.

2 nachten geleden droomde ik dat ik had met een vrouw, toen ik wakker werd wist ik het zeker het maakt mij niet uit of ik de rest van mijn leven met een man of met een vrouw doormaak. Ik heb dit even laten bezinken en heb vandaag tijdens de pauze aan mijn vriendengroep verteld dat ik bi ben.

Mijn vrienden zeiden dat ik dit ook aan mijn ouders moet vertellen maar die zijn niet zo van homo’s etc. Heb ik het idee daarom wacht ik hier nog even mee.

Ik heb trouwens gewoon een beetje lacherig met die vriend die het al wist een gesprek begonnen nou niks aan de hand toen ging het een beetje over de pride in Amsterdam en over de video van Nikki en toen zei ik zo lacherig trouwens ik ben bi mensen en ja het was oké 1 vriendin vroeg wel hzo ik het haar niet eerder heb verteld maar na de uitleg dat ik bang en het nog niet zeker wist begreep ze me gaf ze mij een knuffel en ging het leven door ik voel me nu ook veel leger ofzo. Positief overigens.

Reageer