Hoe kom ik uit de friendzone

  • 17 February 2020
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haai,

Ik zat vroeger met een jongen op de kinderpeuterspeelzaal en daar waren we heel close, nu na 11 jaar zitten we weer bij elkaar in de klas.  Ik heb het heel erg leuk met hem, het voelt echt heel erg vertrouwd met hem. Doordat we zo close waren, zeiden vriendinnen tegen mij dat ik duidelijk tegen hem moest zijn. Ik heb daarom heel duidelijk tegen hem  gezegd dat we alleen vrienden waren. Ik heb dit verder het schooljaar in ook nog wel een paar keer gedaan maar dan niet heel erg straigt to the point. We zijn nog steeds heel erg close en heel veel mensen weten ook dat wij echt beste vrienden zijn, alleen begin ik echter gevoelens voor hem te krijgen. Dit weekend hebben we ook samen afspreken met z’n tweeën en het was heel erg gezellig, er is  wel niks gebeurd tussen ons. Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen?


1 reactie

Hoi,

Je bent nog niet echt gefriendzoned dus dat is altijd goed! Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ik zelf be  een jongens en ik zou me kunnen voorstellen dat hij het misschien wel leuk vind dat iemand hem vraagt. 

Probeer het gewoon hij kent je al zo lang dan kan ik miet geloven dat hij gemeen tegen je zou kunnen doen!

 

Succes 

Lieverniet🙂

 

Reageer