Hoe kan ik vrienden worden?

  • 6 February 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb niet zo heel veel vrienden en laatst ben ik iemand op school tegengekomen die ik heel aardig vind. Af en toe praat ik met hem, maar nog niet heel vaak. Ik zit niet bij hem in de klas. Ik wil graag vrienden met hem worden, maar ik vind het zo lastig om van iemand die je kent op school naar echt vrienden te gaan.

Ik heb hem wel op Messenger, maar ik heb nog nooit op Messenger met hem gepraat. Het lijkt me zo raar om uit het niets met iemand te gaan praten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Groetjes,

Mick

2 reacties

Hi Mick, Roos hier. Je kan hem gewoon chatten op messenger en zeggen. "he man, hoe is het" serieus zo makkelijk is het. Ik heb vaak genoeg zo'n berichtje gehad en het is totaal niet gek hoor. Bekijk het zo. Als jij het van hem zo krijgen, zou jij het dan raar vinden? Als je dat echt echt echt niet wilt dan moet je ff iets verzinnen als "hey, zit jij niet op die sportclub of zit jij op die vereniging, lijkt me best leuk.." en gesprek is zo begonnen. Dus denk niet teveel na en als je het gewoon normaal stuurt is er niks raars aan. (hoop dat je er wat aan had en good luck)
Hey Mick

Zoals Roosjuh2 zei, kan je hem een berichtje sturen. Met 'Hoe gaat het?' of 'Fijne dag gehad?' kan er weinig mislopen. Ik vermoed dat hij het best fijn zal vinden om zo'n berichtje te krijgen.

Je zou kunnen proberen om tijdens de pauzes, bv. de lunchpauze, bij hem te gaan zitten. Je kan, net zoals bij het berichtje, vragen hoe zijn dag is, of hoe het met hem gaat.

Groetjes
Kenshin

Reageer