Vraag

Hoe kan ik toch op die volg knop klikken...

  • 5 November 2018
  • 23 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
(ja beetje vele topics van mij acteralkaaf maar goe...)

Ik ben dus al 3 jaar verliefd... Maar ik zat daarvan het eerste jaar bij hem oozchool ik heb hem dus al 2 jaar niet gezien.... Ik wil hem graag volgen op insta maar ik durf niet op die knop te klikken (loop hier al 3 jaar tegenaan) ik weet 80% zeker dat hij mij leuk vond dat eerste jaar maar ja het is al 2 jaar laater....

Moet ik gewoon vergeeten omdat ik te lang heb gewacht?

Ik durf die knop echt niet in te klikken....

23 reacties

hey,

als je hem volgt hoeft het niet meteen te betekenen dat je hem vraagt voor een relatie, je kan ook gewoon rustig beginnen om weer met elkaar te praten en je zag hem "toevallig" onder "mensen die je misschien kent" staan.

je zou vanaf daar weer een beetje kunnen praten en misschien later een keer afspreken
Dat is waar maar het is zo eng๐Ÿ˜‚

Dat ie toevalig onder mensen die je miss kent staat is een goeie die ga ik zoizo gebruiken als ik ga volgen๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
en als jij denkt dat hij jou ook leuk vond, denk ik zomaar dat jullie dus wel vrienden waren.
mij lijkt dat hij het dan sws niet erg vind om weer met je te kunnen praten
Wou 't net doen maar ik kan het niet mijn arm blokkeert gewoon..... Vind 't echt lastig...
doe het met je teen? nee sorry

ik snap dat je het moeilijk vind maar jullie waren vrienden lijkt me dus ik denk dat hij het helemaal niet erg vid
Omg heb 't gedannnnnnn๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ

Ik he nu les dus das wel fijn dan kan ik 't ni terug draaien๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜‚
haha goodluck, ik hoor graag hoe t afloopt
Ik kreeg echt ene mega adrenaline rush๐Ÿ˜‚
Daarna heel zenuwachtig hahaha.

Hij heeft nog niet geaccepteerd maar ik ben w blijf at ik 't gewoon heb gedaan na 3 jaar struggle๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Dankjewelllllโค๏ธ
haha geen dank, en wil graag weten hoe t afloopt.
3 jaar struggle overleeft, en nu wachten
Ja hahah nu wachten is moelijker๐Ÿ˜‚
Als ik meer weet laat ik het weeten๐Ÿ‘๐Ÿปโค๏ธ
Nou ik kreeg geen melding dus ik dacht ik ga even naar zijn acc om 'te kijken of 't ni is geweigerd.... En ja hoor er stond gewoon weer volgen en niet meer aangevraagd.... Dus genegeerd....

Ja nu voel ik mij kak maar ergens snap ik het wel wand het is al te laat wss....
Ik denk dat hij het ook best eng en spannend vind... Maar ik hoop gewoon dat hij iniedergeval gelukig is....
Effen nog ene update ๐Ÿ˜…๐Ÿ‘๐Ÿป
Ik kreeg wel ene heel. Leeg en pijnlijk gevoel toen ik zag dat ie 't had genegeerd maar heb net (uren laater) kapot zitten janken..... Liefdes verdriet is het niet wand hij heeft nooit gezegd dat ie mij niet leuk vond...

Het doet denk ik gewoon pijn als je 3 jaar lang moeite doet en dan al je moed bijeen raapt en toch vraagt... Om te volgen.... Ik weet dat dit niet het einde hoeft te betekenen (ik geloof in dat als iets hoort dat het vanzelf op je pat komt zegmaar) maar ja...
Probeer het nog een keer misschien was het een misclick!
Ik he echt 10 keer gecko trooleerd en er stond aangevraagd en ik wil ook niet over komen als ene stalker๐Ÿ˜‚ (wat ik wel ben lol๐Ÿ˜…๐Ÿ‘๐Ÿป)
O das jammer haha
noooo.... dat hoort niet bij het plan...
aww dit is echt jammer voor je, eerst alle moed bijeen rapen en dan.. aww sorry
This okรฉ.... Ik snap het wel als hij mij echt leuk vond heb ik hem veel pijn gegeven....

Als we echt soulmates zijn๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ komen we elkaar laater wel weer tegen๐Ÿ‘๐Ÿป
haha zeker! had ik laats nog met een heel goede vriend maar lang verrhaal met verhuizing en alles en kwam hem opeens tegen en ja blijheid enz.. lol
Ow fijn gelukig gaat het bij jou beter๐Ÿ˜‚โค๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿป
Weetje het is aleen ik wou niet eens dm voor een raltie ik wou sorry zeggen en uitleg geven.... En daar ook bijzeggen dat als hij het niet accepteerde hij niet hoefde te reageeren of zo als hij dat niet wou ik wou gewoon uitleggen waarom I guess ('t was niet eens mijn keus maar ik ging zo ineens weg dat dat wel leek...)

Reageer