Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik me normaal gedragen bij crush🫣

• March 11, 2026
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hoi hoi! Ik heb dus een vraagje, namelijk hoe in hemelsnaam kan ik me normaal gedragen bij mijn crush in de buurt? 😅

Laatst was ... (... is nu ff de naam van mn crush;)) een vuurtje aan het stoken met een vergrootglas (klassieker 😁) en ik zat maar te staren en dat is raar dus dan moet ik maar wat zeggen🤷🏼 Dus dan vraag ik letterlijk terwijl het gewoon duidelijk te zien is: "Ben je een vuurtje aan het maken?" Dat komt dan weer dom over waarschijnlijk en dan heeft ... ook niet veel meer te zeggen dan "ja."

Ook als ... voorbij komt denk ik 'oke nu ga ik héél cool doen' en word ik juist klunzig. Ik ben bijvoorbeeld bijna voorover gevallen en maakte daarbij een hoog piepgeluid🫣 en ... dacht waarschijnlijk: "🤔🤨⁉️" en dan schaam ik me ook weer🤦🏼
Heb ook geen idee wat ik kan zeggen tegen ... behalve gewoon "hoi" & "hallo" en dus hoe ik normaal kan doen (wat ik dus nu overduidelijk niet kan🤣)
Liefs ♥︎

6 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • March 11, 2026

Hoi lieve Yusa,

De meeste mensen met een crush gedragen zich vlgm ook zo. Super onbewust, maar het gebeurt wel. Misschien vindt je crush het juist leuk dat je onbewust random dingen vraagt en onhandig bent.

Geen zorgen maken, hoor. Je bent een lief en behulpzaam persoon😊.

Groetjes,

ghast

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 11, 2026

Je gedraagt je juist altijd anders bij iemand waarop je indruk wil maken maar dat is nergens voor nodig. Blijf juist jezelf omdat diegene dan echt ziet hoe en wie je bent 

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hey Yusa!

Ik ben hier zelf ook heel slecht in, maar ik wilde je wel gewoon even zeggen dat als je tegen je crush net zo lief bent als hier het vast wel goed komt 😊

Doei doei!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 11, 2026

Hey lieve ​@Yusa ik ben het helemaal eens met de anderen! Wees jezelf, dan komt het dik in orde! Kan  niet missen ♥️😘

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 12, 2026

Hey ​@Yusa 

Dit is heel normaal ik herken me zelf hier niet echt in maar wel andere mensen.

Misschien van dat vuurtje is het een goed idee om bijvoorbeeld te vragen of je met iets kan helpen?

En doe gewoon normaal bij je crush en blijf jezelf! en zeg gewoon hoi hoe gaat het tegen je crush (jongens vinden dit zeer aantrekkelijk! en leuk!)

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 13, 2026

Heyyy, Yusa

Als je crush wist wat voor legend jij bent op dit forum zou hij direct achter je aan gaan, haha.
Probeer gewoon een beetje jezelf te zijn, en glimlach naar hem. Dat vinden jongens leuk.

Succes!