Vraag

Hoe kan ik het best een goede vriendin mijn vriendin maken?

  • 24 November 2018
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen k heb ff een vraagje

een meisje op school vind ik erg leuk maar k weet dus noet of ze mij leuk vind en hoe ik dit het best kan aanpakken ik heb wel gister voor het eerst een knuffel aan haar gegeven (omdat ze erg zelf om vroeg) maar ik weet dus niet hoe ik nu veder moet gaan en ik weet ook dat ik vorig jaar in haar top3 heb gestaan maar nu zegt ze tegen mij dan ze niemand meer leuk vind

5 reacties

Hoi

Misschien kunnen jullie elkaar eerst wat beter leren kennen. Je zou haar kunnen meevragen om eens wat te gaan drinken, of naar de bioscoop te gaan. Als jullie band wat sterker is, kan je over je gevoelens beginnen. Is dit iets waar je met haar over zou kunnen praten?

Groetjes
Kenshin
tnx voor de tip
Maar k weet al veel over haar en we hebben het zelf over elkaars seksleven gehad maar ze weet dat ik haar leuk vind maar k heb gezegt dat dat dus niet zo is maar ik kan haar wel een keertje meenemen naar de bios maar valt het dan niet gelijk op dat ik haar weer leuk vind want ik wil niet dat dan onze vriendschap ook gelijk naar de klote gaat
Vrienden gaan ook naar de bioscoop. Het lijkt me goed dat jullie samen wat tijd doorbrengen. Jullie lijken goed met elkaar te kunnen praten, en misschien kan een gezellige avond jullie verder helpen.
Tnx ik stuur wel weer een topic als ik nog een vraag heb😂

Reageer