Vraag

hoe kan ik een jongen vergeten??

  • 15 February 2021
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

HOE KAN IK EEN JONGEN VERGETEN?! help me alsjeblieft, hij zit gewoon vast in mn hoofd ik wil hem niet meer maar ik denk de heletijd aan hem en ik kan echt niet terug gaan naar hem hij is zo toxic help me alsjeblieft ik wil hem vergeten 


6 reacties

Badge

Ik heb precies hetzelfde, 

 

ik vind een jongen leuk, teminste dat denk ik dan want hij is op een ander meisje en ik voel dat wel ik vind het jammer

hoe kan ik zorgen dat ik niet op Hem ben?

Reputatie 5
Badge +6

Tijd met je familie doorbrengen… op het forum kan je nog wel wat tips vinden met de zoekcatagorie ‘liefdesverdriet ‘ daar vindt je wel wat tips hoe je hier mee om moet gaan...

Geef jezelf de tijd om dat te doen, het is een proces. Inderdaad tijd doorbrengen met familie, praten met vrienden, gewoon afleiding in het algemeen, helpt. Maar tijd is het allerbelangrijkste. 

Badge

Hoi, 


Dit is heel herkenbaar voor mij, ik heb dit zelf namelijk ook vaak. Ik geef je deze tip: Probeer iedere keer als je aan hem denkt aan iets anders te denken, en bedenk of het realistisch is wat er allemaal in je hoofd speelt. Je wilt hem zelf niet terug, dus het is niet realistisch. Ga ook dingen doen die je afleiden, zodat je niet aan hem kan denken, en ga niet iedere dag op zijn insta kijken naar zijn posts en verhalen etc. Dit zijn dingen die voor mij helpen.

 

Het kan ook helpen om deze onmogelijke liefde voor hem als iets positiefs te zien. Schrijf voor jou op wat er positief aan is dat je niet bij hem bent. Bijvoorbeeld:

 

  1. Meer tijd voor jezelf en vrienden

  2. Als je niet meer over hem denkt, leef je niet meer in onzekerheid, en in de pijn die je krijgt als je er aan denkt dat je niet samen met hem kan zijn. 

  3. Je gaf eerder al aan dat diegene toxic is, dus als je niet meer bij hem teruggaat ben je beschikbaar voor anderen, die waarschijnlijk veel beter voor je zijn.

 

Enzovoorts. Maak dus voor jezelf een hele waslijst aan positieve dingen die je nu hebt als je niet bij hem bent.

 

Tot slot,

 

Denk ook eens realistisch en ga alles eens na wat je ziet in een goede man/vriend: Zou je een toekomst met hem zien? Wil je eventueel kinderen met hem, of trouwen? Zou hij een goede vader zijn? 

 

Bedenk allemaal van dat soort dingen, dan komt het vast wel goed. 

 

Heel veel succes en groetjes,

 

Fip

probeer meditatie eens

Badge

Heeyy Een meisje,

Ik heb dit een keer ergens gehoord en ik heb geen idee of het werkt maar misschien kan je dit eens proberen:

Elke keer als je aan hem denkt denk je daarna aan iets heel vies of stoms (voor mij zou dat bv kattenkots zijn) Dus elke keer als je aan die jongen denkt ga je meteen aan kattenkots denken. Uiteindelijk zou je hem dan associëren met kattenkots en zou je niet meer aan hem willen denken.

Veel succes en hopelijk werkt het!!:kissing_heart: 

Groetjes,

xbeautifuldevilx

Reageer