Vraag

Hoe kan ik de vriendschap weer dichtplakken?

  • 12 January 2024
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Badge

Hoi iedereen!

 

Ik heb dus drie vriendinnen, (ik noem ze voor de privacy niet met echte naam) Anna, Delia, en Ella, Anna is mijn beste vriendin, Delia, is altijd heel gesloten en geordend enz. toen Anna en ik alleen nog waren, liep Delia altijd al achter ons aan. (Wij hebben een soort van stukje natuur op het schoolplein met een platgetrapt wandelpaadje, waar maar 2 mensen naast elkaar kunnen lopen) We wouden het zelf eigenlijk niet, maar ze liep er gewoon achter, waarschijnlijk omdat ze zo verlegen is. Die geschiedenis is nu opgelost en we hebben sorry gezegd. Anderhalf jaar geleden kwam Ella erbij. Ik merkte in het begin al dat Ella, Anna voortrok, (ik had drie keer alleen met Ella een middag afgesproken, en hoeveel keren Anna met Ella heeft afgesproken… ik weet het niet, maar in iedergeval meer dan 3 keer.) Deze week lag er dus ijs, op woensdag, ik moest toen die middag paardrijden, dus ik kon niet schaatsen. Maar Anna en Ella dus wel. Anna zij tegen mij van:  “Ik ga vanmiddag niet afspreken.” De volgende dag vertelde Ella aan mij dat ze met Anna had geschaatst, is het terecht dat ik me buitengesloten voel? Anna heeft niet gezegd dat ze gingen schaatsen…

Anna en ik hadden allebei een ukelele, pas heeft Anna hem heel random verkocht, vertelde ze op de fiets toen ik vroeg om ukelele te spelen. Ik lag daarna mijn laatste stukje naar huis zonder haar helemaal in tranen. Ik heb ‘s avonds als ik in bed lig hele tijd het gevoel dat onze vriendschap aan het scheuren is, hoe kan ik de vriendschap weer dichtplakken?

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer