Skip to main content
Vraag

Hoe is verliefd zijn voor jullie?

• November 15, 2025
  • 10 reacties
  • 273 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Haha hoi hier is de smoorverliefde Yusa 😁🥰

Ik vroeg mij wat dingetjes af. Hoe voelen jullie je als je verliefd bent? Hoe gedraag je je?

Ikzelf  krijg het warm, hoge hartslag en ga raar doen. Oke ik stond laatst bij mijn crush en toen draaide ik mij om en zei ik heel zachtjes hoi (dus met mijn rug tegen mijn crush gericht 😂)

Ook toen mijn crush een keer voor de deur stond ging ik letterlijk trillen op mijn benen en giechelig doen met een rode kop 🥵 en ik kreeg een keer een bal tegen mn kop omdat ik niet stond op te letten (ik keek naar mijn crush🫣)

Hoe voelen jullie je dus dan? Hebben jullie nog zulke blunders? 🫢 en graag een uitgebreide uitleg ik vind dit best wel interessant hihi

Liefs Yusa 😘

10 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 15, 2025

Hoi,

Toen ik nog verliefd was op m'n crush ging ik echt super vaak oogcontact maken, stiekem kijken, niet opletten tijdens de les, na schooltijd aan haar denken en vooral niet kunnen slapen. 1 keer vroeg ze wat aan me en werd ik super super rood hahahaha.

Ik hoop dat dit je verder helpt. :)

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 15, 2025

Hey ​@Yusa ! Ik herken dat zeker!

Ik vond mn vriendinnetje al heel lang leuk (kun je lezen in het topic " het beloofde verhaal" ) zeker al in groep 8 ( aandacht zoeken, stoer doen dat soort dingen) en toen ze mij aansprak terwijl ik een keer gestraft stond met mn handjes op de rug knikten mijn knieën letterlijk en wist ik geen houding te vinden, figuurlijk dan. En daarna ging ik veel vaker en ook ongedwongen met haar om, we waren eig al beste vrienden. Ik wou al wel 20 keer verkering vragen maar daar moest ik al mn moed voor bij elkaar rapen haha. Ik heb toen een brief geschreven en voor gelezen aan haar en gewoon mn hart uitgestort 🤭🫣 en ze moest huilen en lachen tegelijkertijd xD ze was heel blij en toen ben ik op mijn knieën gegaan om officieel verkering te vragen 😊😉 en ze vond het hilarisch en vanaf toen zijn we een stelletje 😍🥰. Blunders heb ik best wel, het begon er eigenlijk al mee haha, gek doen, op willen vallen en stoer doen en vervolgens totaal on-stoer in  de hoek of op de gang staan, of bijvoorbeeld een weddenschap aangaan dat ik "zeker wist" dat iets zo was en niet dus, en toen moest ik 2 dagen haar tas dragen.  Zulke dingen. En het leukste is samen dingen doen, er op uit, bij de scouts, fietsen, film kijken etc.  En ja ik houd van haar tot achter de horizon natuurlijk 🤭🥰 ik hoop dat je dit een beetje bedoelde hihi. Ik ben nog steeds wel helemaal holderbolder bij haar xD.

Liefs, Tover xxxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Ik werd gewoon heel erg hyper (hoge hartslag, rusteloos, veel energie, soms trillerig) als ik aan mijn crush dacht en wilde heel graag bij haar in de buurt zijn. Verder had ik niet een héle sterke fysieke reactie eigenlijk. Maar spannend dat je een crush hebt! Ben je van plan diegene binnenkort te vragen? Veel succes in elk geval!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 15, 2025

@justGhast ja dat snap ik wel... ik maak juist geen oogcontact maar kijk stiekem... (bijvoorbeeld vanuit mijn raam 😬 ik ben geen stalker hoor echt niet!!)

@Tover01 dat klinkt echt leuk! Ik heb ook wel een liefdesbrief geschreven aan mijn crush. Die is een bladzijde lang (a4) en die ben ik dus echt niet van plan ooit te geven 🫣 Het klinkt alsof je het heel leuk hebt met je vriendin! Jullie lijken me een cute stelletje 🤭

En jazeker dit is wel wat ik bedoelde hoor! Mooie lange reactie! 

Liefs xxx Yusa 😘😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 15, 2025

Haha fijn ​@Yusa  en ik hoop dat jij ook  succesvol bent met je crush!! Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 15, 2025

Als ik verliefd ben moet ik de hele tijd aan haar denken en wil ik bij haar in de buurt zijn (niet stalkerig bedoeld😂) 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 15, 2025

Hoi ik heb ook een crush en dat betekent dat als ik hem zie dat alles op scherp gaat bij mij haha. Ik wil liefst constant naar hem kijken en ik vind alles leuk aan hem. Hij is knap en mooi van lichaam en hij is grappig en attent. En kan ook geintjes en grappige streken uithalen, dat levert hem wel een keertje straf op maar dat is cute en ik denk dat hij mij ook leuk vind want pas moest hij voor de klas komen en toen hij mij aan keek daar moest ie heel lief blozen! En hij gaat extra stoer doen in mijn bijzijn 😍 zo schattig. En ik droom over hem en misschien vraag ik hem wel want ik denk dat hij niet durft. Dus een ​@Tover01  actie zou ik misschien moeten doen.  Als ik dat durf. Hoewel ik niet weet of ik op mijn knieën zou gaan hoor haha. Wel ontzettend lief! 

Groetjes Tjempie xxxx 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 16, 2025

Hey allemaal wat leuk dat jullie een reactie hebben geplaatst! ​@PietPirat ​bedankt dat je me succes wenst en ​@Tover01  ik weet niet of het iets gaat worden met mijn crush hoor. Ik doe er niks mee, het is al bijna 2 jaar zo 😂 ik zal wel een topic over die brief etc maken om hier niet off topic te gaan. ​@Tjempie moet je zeker doen hoor! Klinkt alsof hij jou leuk vindt ☺️ 

@ja_ppie hihi snap ik helemaal hoor doe ik ook graag… 🫣 

Liefs Yusa 😘

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

Hey 

Ik heb weer vlinders in mijn buik door jongen en we  hebben leuk contact gisteren naar film geweest  gezoend was echt weer super 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

@Merelgeil nou dat is dan fijn 😄 veel plezier verder met die jongen. Ik weet eigenlijk niet echt wat vlinders in je buik zijn. Ik heb dat niet volgens mij. Ik voel niks in mijn buik. Ik slik wel veel en heb dus een hoge hartslag.

Liefs Yusa 😘