Hoe hebben jullie je vriend(in) ontmoet?

  • 15 January 2019
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel zegt het al bijna. Mijn vraag is dus hoe/waar hebben jullie je vriend(in) ontmoet/ leren kennen. Ik ben best benieuwd naar de reacties, misschien heeft een ander er ook nog wat aan!

Alvast bedankt allemaal.

5 reacties

Bump
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Leuke topic!

Ik heb mijn vriendin Sue ontmoet in een soort instelling. Toen ik echt een einde wou maken aan me leven, ben ik na dat ik uit het ziekenhuis kwam naar een instelling gestuurd en daar heb ik haar ontmoet. We mochten elkaar in het begin niet echt. Ik was de weirdo die tekening maakte van alles wat ik zie. Van schimmen tot rare wezens. En zij was het meisje dat heel erg stil was en nooit wat zei.

Toen ik daar kwam, was zij er al. Zij had een paar dagen eerder een poging gedaan, en moest dus even onder toezicht blijven. We begonnen met praten, omdat we de enigste 2 waren van dezelfde leeftijd ongeveer. En het klikte meteen. Veel plezier gemaakt daar haha. Zoals samen weglopen, of midden in de nacht door het gebouw wandelen en op deuren kloppen 😂. Ook al konden zij het niet echt waarderen. Behalve een iemand, dat was (is) een hele fijne man.

Me ouders wou de mij toen ook niet meer thuis hebben en toen hebben andere verplegers me overgenomen en nu bijna halfjaar later woon ik eindelijk bij Sue.

Heb jij een vriend(in)? En zo ja, hoe heb je hem/ haar ontmoet?

^
Future
Ik heb m’n vriendje ontmoet bij een hockeytoernooi. Ik speeelde daar de hele dag wedstrijden en hij deed het omroepen van wedstrijden. Hij stond de hele dag op het terras van het hoofdveld met een microfoon waardoor z’n stem via de luidsprekers overal te horen was. Ik vond hem er gelijk lekker uitzien, super stoer dat hij dat omroepen deed en een mooie stem hebben.
Bij de borrel na het toernooi raakte ik met hem aan de praat. Het duurde niet lang of we zoenden. Ik ben gelijk na de borrel met hem mee naar z’n huis gegaan waar ik een geweldige nacht met hem heb gehad. Sinds toen hebben we verkering.
Hey Future wat goed om te horen dat je bij Sue kon komen wonen!
Nog meer mensen die hun verhaal willen delen?

Reageer