Skip to main content
Vraag

Hoe gesprek voeren met jongen?

• June 8, 2026
  • 0 reacties
  • 39 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyhey!

Topictitel klopt niet volledig maar wist niet hoe ik het anders moest verwoorden. 

Ik heb dus dit weekend een jongen ontmoet en hij leek mij wel aardig dus lang verhaal kort: ik heb zn nummer en we appen/sturen selfies enzo.

Nu zijn er dus 2 main things waar ik echt beetje de ick van krijg. 1: hij zei heel vaak (vooral toen hij nog dronken was en later tijdens de kater ook) van lieverd en knappe meid ben jij enzo, en aan de ene kant is het heel cute, maar aan de andere kant vind ik het ook beetje vroeg. Nu( de dag erna) zegt hij dat niet meer, dus dat scheelt.

nummero 2 is dat we niet echt een inhoudelijk gesprek hebben ofzo. Kijk, ik hoef ook niet gelijk je hele levensverhaal te weten, maar he ik wil ook gwn iets anders dan van ja ik moet werken vnvd en een selfie. Het mist gewoon wat pit ofzo idk

Ik denk dat de kloof er vooral in zit dat hij basis doet en ik nu 1e jaar MBO 4. Ik mag het misschien helemaal niet zeggen, maar ik denk dat daar een soort communicatie-niveauverschil in zit ofzo. 

Hoe denken jullie hierover? Wat kan ik doen om een gesprek te maken en dit de goede kant op te laten gaan? Want ik vind hem best wel knap en hij klonk opzich ook wel aardig