Skip to main content
Vraag

Hoe gaat mijn crush me leuk vinden?

• February 9, 2026
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik heb een crush op mn beste vriend en hij weet dat al meerdere maanden en we hebben ook al gekust maar ze zijn niet same want hij ziet mij niet zo... Ik weet dat het raar klinkt maar het is gewoon een verwarrende situatie maar ik probeer dus hem niet meer leuk te vinden ofzo ma da lukt ni hebben jullie tips of dingen die ik tegen hem kan zeggen? Of hoe ik er misschien voor kan zorgen dat hij me wel leuk gaat vinden

Alvast bedankttt

2 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 9, 2026

nouja dit is iets over je crush. Je kunt zijn gevoelens niet veranderen... of je moet een love-posion kopen- /j

Maargoed, het enigste wat je kan doen is meer tijd met m besteden en misschien wordt t langzaaammm wederzijds!

veel suc6!

☆ Meris

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Heyy, wat een ingewikkelde situatie. Ik zou aan hem vragen of hij je leuk vind. Dat zorgt al voor veel duidelijkheid. Als het antwoord nee is dan zou je het toch echt van je af moeten zetten, maar er is altijd een kans dat hij ja zegt. Je zou ook wat kleine hints kunnen droppen dat je meer wilt dan vrienden en een relatie enzo (als dat is wat je wil) heel veel success