Vraag

hoe ga je om met je ex

  • 1 September 2019
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyhey, zouden jullie mij misschien willen helpen? of jullie eigen ervaring willen delen?

het zit namelijk zo, mijn ex vriendje en ik hebben een relatie van iets meer dan 8 maanden gehad... een maandje geleden is het uit gegaan, omdat hij over zijn gevoel twijfelde en ik ook een beetje.. we hebben toen afgesproken gewoon hele goede vrienden te blijven en dat is ook gelukt! we appen of snappen elke dag wel... alleen merk ik dat hij steeds meer kortaf gaat reageren, wat natuurlijk aan de ene kant logisch is omdat het uit is. het contact tussen ons gaat sws anders worden omdat we alle 2 naar een andere school gaan. alleen nu komt het, vorige week appte die of ik een keer zin heb om wat te doen. waarop ik antwoorde: jaa zeker gezellig! Toen ik daar later naar vroeg af die aan dat hij bang was dat het ongemakkelijk zou worden.. waar ik het niet helemaal mee eens ben maar dat terzijde.. we wonen in het zelfde dorp en ik ben ook gewoon nog bevriend met zijn vrienden . nu is er feest week bij ons in het dorp, daar waren we alle 2 heen gaan. in het begin was t ongemakkelijk maar later steeds minder.. ik moest even langs de EHBO en vroeg aan een vriendin om even mee te gaan. hij hoorde het en zei: nee ik ga wel mee.. en ik dacht okey prima. hij deed helemaal een arm om me heen en ging opeens een beetje klef doen iets wat ik helemaal niet had verwacht. toen we klaar waren bij de EHBO zijn we even wat te drinken gaan halen en weer terug naar de groep gegaan. mijn ex vriendje wilde nooit echt in de spotlight staan zeg maar, maar deze avond leek het hem helemaal niks uit te maken over of mensen naar ons keken of niet. we hebben de rest van de avond gedanst samen, gepraat en heel veel geknuffeld, wat ik toch wel een beetje apart vind als het uit is..

het was ondertussen half 2 en de tent ging dicht we stonden nog even buiten te praten.. ik kreeg het koud dus hij pakte me vast en knuffelde me behoorlijk lang ook. voor dat ik het wist zoende hij me en ik deed het terug.. daarna hebben we nog wat bij een gezamelijke vriend wat gedronken daar hebben we ook een aantal keer gezoend. we brachten met mn alle elkaar naar huis en toen bij mijn huis zoende we weer... terwijl dat het uit is he. onze vrienden vroegen 'huh is het weer aan tussen jullie ?' we keken elkaar aan en reageerde alle 2 niet maar we knuffelde elkaar..
even later kreeg ik een appje dat die thuis was en slaaplekker..

nu is een beetje mijn vraag wat ik hier mee moet? was dit alleen omdat we wat gedronken hadden? of omdat die stoer over wilde komen tegen over zijn vrienden? of wilt die misschien weer een relatie ? ik weet het allemaal niet zo goed wat ik er mee moet.

ik hoop dat een van jullie me kan helpen met dit dilemma!
(sorry voor t lange bericht maar anders dan snap je er vrij weinig van, want onze realtie was af en toe nog al ingewikkeld hihih)

groetjezzzz

1 reactie

omg had ook zoiets.. 💔
K denk dat hy gewoon nog feelings vo je heeft. Hij dacht zonder je te kunnen mr toen hij je weer in t ech zag beseft hij toch wl dat hij je eigenlijk toch wel wou. K zou er met hem over praten , Als je een relatie weer met m wil zou je kunnen zeggen vn dat je t echt leuk vond met hem en jullie tijden van vroeger best wel mist, dan kan je kijken nr zijn reactie en weet je ook al iets meer over hoe hij hierover denkt en hoe hij verder zou willen. K zou sws nie gelijk weer in relatie stappen mr gewoon rustig aan
💞💞

Reageer