Vraag

Hoe flirten met meisje?

  • 9 November 2019
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben al een tijdje verliefd op een heel mooi en lief meisje maar hoe kan ik het best met haar flirten?


6 reacties

je hoeft niet perscee te flirten om indruk te maken op iemand

wees gewoon jezelf dan kan zij je  ECHT leuk vinden

Badge

heyyyy

ik ben zelf een meisje v 13

maar mijn advies fix eten voor der en plaag der een beetje, doe niet de hele dag lekker klef want dan gaat ze zich aan je irriteren. maak soms gewoon net iets te lang akkward oogcontact, en stel een x voor om iets te gaan doen…

als ze dan nee zegt nou dan is er wss geen hoop v je

Hallo NoLife13 :)

Je moet vooral je aandacht op het meisje focussen en dan complimentjes geven, en subtiel flirten want meisjes vinden het niet zo fijn als je bijvoorbeeld '’Hey lekker chickie mag ik je nummer'’ gaat vragen. Meisjes willen juist dat je subtiel doet maar ook niet te subtiel dat het niet duidelijk is, gewoon subtiel genoeg.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Wat ik zal doen (ps advies van een meisje dus dat helpt denk ik al een beetje van dat gevoel af) is haar misschien vragen om eens samen met z’n tweerjes wat te gaan eten ofzo. Die hint zal ze vast wel begrijpen!

Reputatie 1
Badge +1

Ohhh ja complimentjes krijgen vinden meisjes vaak ook heel fijn. Je kunt door complimenten te geven ook flirten!

Toon interesse in haar en geef complimenten maar zorg wel dat je een beetje subtiel blijft.

Reageer