Skip to main content

hoe flirt ik met een meisje

• January 11, 2026
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi mensen in mijn. vorige topic vroeg ik om tips om een vriendin te krijgen dus ik ben naar een meisje die ik leuk vind opgestapt en om telefoon nummer gevraagd en het is gelukt :)

dus hebben jullie nog tips om te flirten en miss wat dates te regelen

4 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Complimentjes geven, jezelf blijven en contact houden

Veel liefs

• January 12, 2026

je kan dr een keer vragen of ze wat met je wilt doen ofz, succes

Forum|alt.badge.img

heyy, ik ben een meisje van 13 en dit zijn mijn ervaringen / andere die ik heb gehoord van andere meisjes. En ten eerste vind ik het al heel knap dat je op haar af bent gestapt

het belangrijkste is om gwn aardig te zijn. wel moet je het een beetje interessant te houden. dus af en toe een beetje een sarcastische opmerking maken helpt wel. Maar niet te veel want dan lijkt het onaardig. (dit zijn mijn ervaringen en het verschilt echt wel per meisje) Als jullie veel appen kan je gwn vragen of ze een keer iets leuks wilt doen. Dit kan letterlijk zijn ‘Wil je misschien een keer iets leuks doen’. of ‘ vind je het leuk om binnenkort een keer af te spreken. Natuurlijk moet je gwn jezelf blijven en dan komt het helemaal goed.

groetjess en veel succes 

Forum|alt.badge.img+1

111 Pick Up Lines for Flirting | Funny, Smooth, Clever & Cute https://www.theknot.com/content/pick-up-lines hier heb je allemaal flirtzinnen