Skip to main content
Vraag

hoe fix je een meisje

• July 6, 2025
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Hey boys hoe fix je een meisje vetel.

Help me

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 7, 2025

Sorry hoor maar hier spreekt een meisje: JE KAN EEN MEISJE NIET FIKSEN. Heb een beetje respect alsjeblieft

Tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens forumregel 2, ga respectvol met elkaar om.

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

@Anoniem duch 13 Word verliefd op een meisje en vraag dr uit. Dan krijg je een meisje. 

Forum|alt.badge.img

Heb respect voor haar, push haar niet. vraag persoonlijke dingen aan haar, laat het gesprek niet alleen om jezelf draaien. zorg ervoor dat je van haar houd maar niet alleen om hoe ze eruit ziet. geen grappen over ongesteldheid en niet meteen praten over of je seks met haar wil of niet, behalve als ze daar zelf over begint. 

ik hoop dat dit helpt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 20, 2026

Nou eerst moet je haar swieben en dan heb je haar all

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 24, 2026

hey 

dit bericht is van een meisje en wat ik leuk vind de jongen op mn school als hij oogcontact met me maakt en ook contact probeert te zoeken

als je stuurt met haar ofzo dingen onthouden bv als ze zegt dat ze van een bepaalde snoep houd of kleur kan je mss eens da snoepje kopen en dan zo keer vragen van wil je er ook 1 da zou echt super cute

zijn niet droog reageren en haar niet alleen laten sturen begin soms ook met een gesprek bv zeg achter school van hoe was je dag en gewoon oprecht luisteren

haar complimenten geven maar oprecht geen van je haar is mooi terwijl eig gwn normaal vind

of als ze iets veranderd aan haar zelf bv als ze stijl haar heeft en ze krult het zeg dan eens van die krullen stonden je erg mooi vandaag

en ook niet te veel met andere meisjes praten want dat laat denken dat je niet zo veel intresse in haar hebt maar oke ik hoop dat dit al wat help 

xxx nevada

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 24, 2026

laat een dame over zichzelf praten, dats wat ze willen, dats sws 1

2 laat dr emoties voelen, tease her, maak dr boos, blij, alles, hoe meer emoties hoe beter

je moet aanvoelen hoe zij ervoor staat en daar op inspelen