Vraag

Hoe erachter komen of wederzijds is

  • 2 March 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Bedankt als je de moeite neemt dit te lezen

Ik ben super verliefd op een meisje (zij derdeklasser van 15 en ikzelf een eersteklassersmeisje van 13) en zij weet dat ik haar leuk vind. Zij valt zelf ook op meisjes en dat had ze me al snel verteld, maar ik was dan ook de eerste persoon voor haar die ook op meisjes viel. Maar ik ben dus super verliefd op haar en raak heel erg door haar in de war. Een tijd geleden, voordat ik zomaar ineens haar nummer kreeg (van haarzelf. Ik had in een mail iets alledaags gevraagd en toen ontstond er meteen een gesprek en gaf ze me ineens zonder aanleiding of zo haar nummer), had ze gezegd dat mijn gevoelens niet wederzijds waren. Maar nu heeft ze dus mij haar nummer gegeven nadat ik één mailtje had gestuurd, stuur(de) ze heel vaak knipogende emoji's en gedroeg ze zich een tíkkeltje flirterig, en zei ze toen ik vroeg wie ze dan misschien leuk vond (informatie komt uit vrienden boek), zei ze: ‘Momenteel ben ik niet verliefd maar ik vind wel iemand leuk en ik ga je niet vertellen wie!’.  Dat laatste erg vaag dus.. Een beetje verdacht vaag… Of niet?

Hoe moet ik dit aanpakken? Ik wil haar vragen of ze mij ook leuk vind maar is het dan beter dat over whatsapp te doen terwijl ze nu dus om voor mij nog onbekende redenen nauwelijks online is of moet ik afwachten wat ze antwoord op mijn vraag of we weer kunnen afspreken en dan, als dat afspreken lukt, het haar persoonlijk te vragen? Of kan ik beter eerst wat meer “onderzoek” doen en proberen erachter te komen of ze bij anderen ook zo flirterig in het appen is en wat ze over mij verteld heeft aan de vriendin die sinds vlak na de kerstvakantie ook mijn vriendin is? Of, als laatste, zijn er ook nog ándere opties die ik kan proberen?

Help me! Ik weet echt niet wat ik moet doen!


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

Je zou haar kunnen zeggen dat je verliefd op haar bent, wat natuurlijk een makkelijke optie lijkt, maar niet zo makkelijk is.

 

aan de vriendin die sinds vlak na de kerstvakantie ook mijn vriendin is?

Je zou ook kunnen vragen aan die vriendin of dat meisje bij haar ook flirterig is (wat je zelf ook al aangaf). Je zou eventueel dan ook kunnen vertellen dat je verliefd bent op dat meisje.

 

moet ik afwachten wat ze antwoord op mijn vraag of we weer kunnen afspreken en dan, als dat afspreken lukt, het haar persoonlijk te vragen?

Ik zou dit ook eventueel overwegen, aangezien je dan een beetje kan aanvoelen/kijken hoe ze zich gedraagt. Je zou dit dan met z’n drieën kunnen doen en dan later met z’n tweeën, zodat je kan kijken hoe ze zich gedraagt bij alleen jullie twee en met z’n drieën.

 

Hopelijk heb je hier wat aan

Amber

Reputatie 3
Badge +3

Zeker dat ik hier wat aan heb! Dus edanktb voor je reactie😊

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy

Misschien kan je inderdaad nog eens afspreken, elkaar in ieder geval vaker in het echt zien. Zo kan je misschien meer dingen aan haar gedrag zien en kijken of ze inderdaad ook verliefd op jou is

Greetzzz Daniëlle 

Reageer