Vraag

Hoe een meisje vertellen dat je haar leuk vind?

  • 18 December 2022
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Hi, ik ben t. Ik ben 3en jongen en ik ben17 jaar. Ik vind nu al een paar maanden een meisje leuk uit mijn klas. Ik wil het haar zo graag vertellen maar ik durfde niet. Nu ben ik eindelijk bereid het te vertellen  maar ik zit al een week ziek thuis en ik ben denk dat ik niet op school kom voor de kerstvakantie begint. Dan moet ik de hele kerstvakantie wachten en dat wil ik niet. Hoe kan ik het haar alsnog vertellen door bijvoorbeeld een chat of snap. Iemand tips of ideeën van jongens hoe hun het deden of meisje over hoe hun het het liefst zouden willen.


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Joo met Niek, ja ik ben 15 maar ik zou niet via snap gelijk alles delen want dan kan het in het echt wel een beetje ongemakkelijk worden. Ik zou gewoon zeggen dat je het leuk vind met haar of iets.  Dan weet ze het al een beetje. Maar ik zou eerst wel uitzoeken hoe zij over jou denkt

Reputatie 7
Badge +17

Eerst een gesprek beginnen met haar en vragen naar haar hobby’s of zo. En je zult je toch over die angst heen moeten zetten want als je haar leuk vind en iets meer met haar wilt zul je het uiteindelijk toch gewoon moeten vertellen.

Reputatie 7
Badge +15

Het is nu kerstvakantie, ge je voor bereiden, 

je kan naar haar huis? Weet je wanner ze thuis is , of op vakantie gaat, of sport ofzo? 
 

neem een roos mee, doet het altijd goed

Bij mij hoef je echt niet meer en roos aan te komen hoor, dat maakt het echt veel te beladen. Gewoon ff kijken of je via snap en beetje een leuk gesprek kan hebben. Als je dan een keertje zegt oh die nieuwe film van.... wil ik graag zien en dan zegt zij oh ja ik ook zeg je samen gaan?

Reageer