Vraag

Hoe doe ik me vriendin binnen?

  • 28 August 2018
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 net als zij en we zijn al anderhalf jaar samen en we willen elkaar wel binnendoen maar het komt er nooit van en wordt het akward....help!? Tips!? ╮(╯▽╰)╭

6 reacties

Hey, anoniempjevanbelgie
Als ik je vraag lees vallen mij een paar dingen op waaronder

13 is wel redelijk jong
En je zegt dat het akward is staan jullie er dan alle twee voor open?

Maar mijn tip is ga er niet op wachten het komt vanzelf wel goed en het zal heust wel gebeuren?

Gr. Sayittomy
@sayittomy tis wel die elkaar binnendienst van sex maar van tongen.....misverstand?
Ooh sorry iedereen zegt het Anders?
Maar als het om tongen/zoenengaat moet je haar gewoon een keer mee weg nemen wat echt help is de bioscoop maar
Kan ook op een andere moment maar je moet zelf een beetje uitlokken maar let wel op haar of ze het prettig vindt zo niet dan meteen stoppen
zo ja BINGO! You get this man je moet gewoon een beetje van je mannelijke kant laten zien!????
Ooh sorry iedereen zegt het Anders?
Maar als het om tongen/zoenengaat moet je haar gewoon een keer mee weg nemen wat echt help is de bioscoop maar
Kan ook op een andere moment maar je moet zelf een beetje uitlokken maar let wel op haar of ze het prettig vindt zo niet dan meteen stoppen
zo ja BINGO! You get this man je moet gewoon een beetje van je mannelijke kant laten zien!????

Thnxx bro zal ik doen ??
Hou je op de hoogte....
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je geeft aan al anderhalf jaar verkering te hebben. Ik neem dus aan dat er weleens kusjes overgegeven worden en dat er weleens intiemere kussen zijn. Tongzoenen begint in principe hetzelfde als 'normaal' zoenen. Echter geef je er op een gegeven moment een draai aan. Hier vind je veel meer informatie & tips over (tong)zoenen. Ik zou persoonlijk de bioscoop afraden als je van plan bent een poging te wagen aangezien ik denk dat je het beter in een 'veilige' situatie voor beide kan doen (thuis bijvoorbeeld). Succes..
Hey! Ikzelf had ook anderhalf jaar een vriendin, maar die durfde niet meer dan knuffelen. Ik was haar eerste vriendje. (Waren 12+13) en ze wist ook bijvoorbeeld niet dat een love you too gebruikelijk was als ik love you zei. Hoe ik het heb opgelost, simpelweg niet. Maar vervolgens omdat we ruzie hadden had ze grapped omdat ze dacht dat ik haar had geblocked: weet je, ik realiseer me nu dat ik je nooit echt leuk heb gevonden. Sindsdien vond ik haar niet meer leuk 😕 daarna naar meerdere malen te horen te krijgen op wie ze allemaal een crush had heb ik het maar uitgemaakt. Maar dat doet d'r allemaal niet toe, maar wat ik probeer te zeggen is dat het ook best kan dat je vriendin het niet wil

Reageer