Vraag

Hoe belangrijk is het hebben van een sixpack?

  • 16 February 2016
  • 19 reacties
  • 997 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe belangrijk is een sixpack bij meisjes
Vinden jullie het heel belangrijk of ga je totaal voor de persoon?

19 reacties

Hey Angovis,

Ik vind dat het leuk is als een jongen er een heeft maar het is absoluut niet belangrijk voor mij. De persoon vind ik belangrijker!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Greetz,
Jux
Hoii,

Ik vind het een bijzaak. Het is aantrekkelijk en leuk, maar het hoeft niet perse voor mij. '
Het is wel zo dat dat per persoon verschilt, want iedereen zn behoeftes zijn anders daarin,
Ik denk dat het voor de meeste meisjes niet zo heel veel uitmaakt.

XX
ik vind het juist heel mooi, ik heb het zelf. maar niet te heftig
Als je gaat voor iemand die je heeft vanwege je lekkere uiterlijk, dan wel. Maar als je wilt dat een meisje echt voor jou als persoon valt, maakt het niet uit.
Ik snap je struggle, mijn vriendje is echt graatmager en dat vind ik totaal geen probleem, maar hij gaat nu sporten en alles omdat hij denkt dat ik hem mooier vind als hij wel een sixpack heeft. Leuk meegenomen, maar ik hou van zijn gezicht, de manier waarop hij beweegt, zijn handen, dat soort dingen. Maar boven alles de persoon zelf. Uiterlijk komt altijd op de 2e plek.
Het boeit niet of je wel of niet hebt
Het is leuk, maar het gaat natuurlijk om innerlijk
Het boeit me echt helemaal niks. Sterker nog, ik kan me soms zelfs rot irriteren aan sommige jongens die denken dat ze heel wat zijn met een sixpack...
mij boeit het wel.. en wil sws liever vriendje met sixpack
Het is wel heel mooi maar het is niet het belangrijkste meestal moet een sixpack vaak worden bijgehouden en misschien gaat ie vaak naar de sportschool enzo ik vind het innerlijk belangrijker
voor mij is het toch wel belangrijk ik kijk altijd eerst naar het uiterlijk en dan ga ik de binnenkant van de persoon ontdekken
Hey Angovis,

Als een jongen geen sixpack is het echt niet erg voor mij. Voor mij gaat het er meer om als een jongen lief en aardig voor mij is. Als een jongen wel een sixpack heeft, is het mooi meegenomen maar niet erg.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Met vriendelijke groet,
Suzanne
Het is niet belangrijk.
Dan zij je gewoon de buikspieren... Nou en?
Niet heel belangrijk hoor
Hey, tis wel mooi.. Maar het is belangrijker om een leuk gezicht te hebben. En innerlijk is natuurlijk nog belangrijker. Xx
Hii ik vind dat het helemaal niet nodig Is meestal zijn de jongens die dat hebben hartstikke gemeen etc een jongen die lief voor me Is is al genoeg voor me?
Hoi hoi, weer eens wat anders deze vraag! :D

Ik persoonlijk vind het niet zo belangrijk ik bedoel het is een extra maar het is niet nood zakelijk of hij het heeft.
De persoon veranderd er niet door!! Ik zou het van de 100% een 5% geven omdat het niet echt nodig is ( voor mij )

Hoop dat deze laatste reactie je toch nog heeft geholpen !
Xx Maii
Hey,
ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk.
Een sixpack hoeft hij niet perse te hebben, maar het is ook niet dat hij met een bierbuik of iets rondloopt. Een lief gezichtje is al genoeg voor mij als uiterlijk 😉
- onnodige quote verwijderd -

iiilll!! ik vindt het maar smerig zon 6pack!
ik vind het wel sexy maar het is niet zo dat ik daardoor iemand minder aantrekkelijk vind

Reageer