hij vindt me niet leuk, maar ik hem wel

  • 16 May 2018
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
ik heb een tijdje geleden tegen de jongen die ik leuk vond gezegd dat ik hem leuk vond. dit heb ik in een brief gedaan.
om eerlijk te zijn, ik dacht dat hij me ook leuk vond maar dat bleek niet zo te zijn nadat we over m’n briefjes hadden gepraat. ik voelde me niet slecht omdat ik er al op voorbereid was, maar nu merk ik dat het niet stopt. ik vind hem nog steeds leuk zoals eerst. we zitten samen in een vriendengroep en zijn erg goed bevriend met z’n vieren. maar elke keer als we afspreken merk ik dat ik elke keer lach als hij iets sufs zegt, ik kijk de hele tijd naar hem en ik voel me er slecht door als ik eraan denk. ik denk nog steeds veel aan hem en heb nu geen idee wat ik moet doen.

conclusie; ik vind een jongen leuk waarvan ik duidelijk weet dat hij mij niet leuk vindt. mijn gevoelens stoppen niet en dat vind ik erg vervelend, heeft iemand tips ofzo?

4 reacties

Je moet je gevoelens ergens anders in stoppen, dus bijvoorbeeld een huisdier ofzo. Of je kan er over praten met een vriendin of een dagboek schrijven. In iedere geval, uit je gevoelens
dat doe ik eigenlijk al best lang, al voordat ik het hem vertelde. ik schrijf soms ook nog zogenaamd dingen naar hem, maar natuurlijk durf ik het niet te sturen/geven, dan stuur ik het meestal naar een vriendin die me dan wat helpt
Badge +5
Dat is lastig en dat gaat ook niet zomaar over 😞
Probeer een beetje "om je heen te kijken" of er ook nog andere leuke jongens zijn...

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, of wat je verder wil of van plan bent... Zou je echt verkering met hem willen of wil je bijvoorbeeld alleen een keer zoenen of een keer met hen naar bed?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je gevoelens kun je moeilijk tot niet bepalen. Jij vindt die jongen gewoon leuk en dat zal waarschijnlijk nog een tijdje zo blijven. Misschien loop je een andere leuke jongen tegen het lijf, waardoor je niet meer aan ‘hem’ hoef te denken. Echter moet je het waarschijnlijk gewoon uitzitten, tot je gevoelens weg zijn.

Reageer