hoi,
dit is een best lang verhaal dus ik zal de verkorte versie geven.
er zit dus een jongen bij mij in de klas. ik werd tijdens wiskunde naast hem gezet en toen begonnen we met praten. het waren nog niet echt goede gespreken maar we zeiden wat tegen elkaar. toen kwam hij bij Duits naast me zitten en begonnen we met ‘ echte gesprekken’ . maar op een gegeven moment begon hij heel plagerig te doen en zeiden mijn vriendinnen dat hij mij leuk vond en begonnen ze ons te koppelen. al snel ging het rond alle tweede klassers dat wij een stel waren. we zijn nu vrienden en eigenlijk vind ik hem wel leuk! laatst gingen een vriendin van mij, hij en ik iets eten in de mc Donalds. (gwn als vrienden)
in de mc is meestal z’n speel ding en daar gingen hij en ik in (voor de grap) toen sloeg hij een arm om me heen en gaf hij me af en toe kusjes op mn hoofd. toen mijn vriendin er ook kwam begon ze erover of wij verkering hadden. maar toen ze daar over begon ging hij snel naar een ander onderwerp.
vandaag hadden we afgesproken bij mijn vriendin thuis. zij heeft een bankje op haar kamer. ik ging daarop zitten en hij sloeg weer een arm om me heen en gaf me kusjes op mn wang! maar ook nu ging hij snel naar een ander onderwerp.
een tijdje geleden hebben mijn vrienden ook een fanaccount voor ons gemaakt op instagram en daar plaatsen ze fotos op van ons (hij en ik vinden dit niet erg) maar onder die fotos plaatst hij steeds emoji’s met z'n hartjes kusje.
ook reageerde iemand van school met
‘hebben ze al”
toen zij die jongen “nee we hebben niet”
toen reageerde dat persoon van school “NOG niet bedoel je”
toen zei die jongen weer “hahah ja zeker”
ik weet niet zo goed wat ik moet denken wat denken jullie wilt hij verkering en waarom gaat hij steeds naar een ander onderwerp?