Vraag

hij plaagt me

  • 14 December 2020
  • 0 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

 Hoii, ik heb dus een vraagjeee 

Er zijn dus een aantal jongens die me nog kennen van de basisschool nou dat kan gewoon niks ergs aan maar nu gaat het steeds verder. Een van hun plaagt me de hele tijd laats heeft hij 3 x een bal tegen me aan geschopt idk why maar hij deed het en vorige keer heeft hij tegen z’n vriend ( mijn crush ) gezegd dat ik hem leuk vind ( mijn crush ) nu weet hij dat dus ook! Handig weer.  Ze blijven nogsteeds doorgaan of ze zitten de hele tijd over mijn crush te praten of roddels over mij te bedenken met een andere jongen waar niks van klopt! Ik snap hun gewoon niet meer whahahah. Even over mijn crush dus, een van die jongens vind mij leuk en reageert dan ook overal onder en toen had mijn vriendin daar een screenshot van gemaakt en naar mijn crush getuurd😂 hij zei gwn dat t kon maar daarna vroeg hij meteen of ik die jongen die mij leuk vind ook leuk vind en toen zei mijn vriendin nee natuurlijk niet en hij echt zo ohhh whahahah vind hij dat nu jammer ofz? 
okeee ik hoop dat hier ook jongens onder kunnen reageren want ik snap er echt helemaal niks meer van!! Hij maakt okk gwn ss van gesprekken van mij en een andere jongen en stuurt dat door. Laats riep een jongen die helemaal niks van mij weet: HEY …. VIND JIJ …. NOGSTEEDS LEUK!!?  
Er is trouwens nog veel meer gebeurt kijk maar ff op mijn acc maar ja dit was het

xx meisje die antwoorden wil


0 reacties

Geen reactie

Reageer