Vraag

hij negeert me

  • 5 December 2019
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyheyy

ik ken al ruim 1,5 een gozer en ik vind hem leuk. Hij is ook geïnteresseerd in mij. Maar er is een probleempje, elke keer als ik contact probeer te zoeken negeert hij me volledig. Dit doet hij al ruim 3 maanden denk ik. Hoe moet ik verder gaan om nog met hem in contact te blijven?

 

xx agirllikeyou1

 

 


2 reacties

Heyo,

Heb je enig idee waarom hij jou negeer? En als hij jou negeert hoe weet je dan dat hij geïnteresseerd is in jou?

Misschien kan je hem is een bericht sturen met hoe het gaat etc. Of je gaat is naar hem toe en praat dan met hem. Hij zal je vast niet negeren als jij voor hem staat. Doet die dat wel, nou dan zal ik verder ook geen moeite meer in hem steken. Hij is dan overduidelijk niet meer in jou geïnteresseerd.  Probeer hem dan te vergeten en ga verder met je leven.

 

See ya!

Spookyzx. 

Hallo agirllikeyou1 :)

Het zou zo kunnen zijn dat hij wel geïnteresseerd in je is maar gewoon te verlegen is om het tegen het meisje te zeggen waar hij verliefd op is (Jou dus misschien wel). Ik verwijs je graag naar deze website om te checken of de liefde met hem wederzijds is: https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren/het-wederzijds

-Dr8gon99

Reageer