Vraag

hij is te oud:/

  • 10 December 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
dus een maandje geleden leerde ik een jongen op snap kennen. hij is 20. we waren eerst alleen goede vrienden enzo, maar t ding is, ik heb nu gevoelens voor hem en we zijn nu in die halve boyfriend girlfriend shit terwijl ik pas15 ben. ik heb hrm ook al nudes gestuurd enzo en idk ik wil jullie meningen erover

2 reacties

Hey,
hij is wel een stuk ouder dan jij, dat betekent waarschijnlijk dat hij ook al iets verder is ontwikkeld en meer behoefte heeft aan een vriendin, seks etc. Als hij echt van je houdt zal hij daar rekening mee houden en je niet dwingen tot iets. Het sturen van nudes brent heel veel risico’s met zich mee, omdat ze zomaar kunnen uitlekken als jullie ruzie hebben.
Kortom ik zou even tegen hem zeggen dat je nog geen boyfriend wilt en dat je voorlopig graag vrienden wilt blijven
Ik ben zelf 18 en volgens mij is dit inderdaad geen makkelijke situatie.
Op zich valt 5 jaar in leeftijdsverschil mee wanneer je ouder bent (bv. een relatie tussen iemand van 25 en 30 gaat veel vlotter gaan). Het ding is dat er een groot verschil is tussen iemand van 15 en 20 jaar.
Iemand van 20 gaat al veel verder staan op seksueel vlak en als hij van je houdt zal hij er wel rekening mee houden, maar volgens mij ga je jezelf automatisch een beetje onzeker voelen hierbij. Ook gaat iemand van 20 met veel andere dingen bezig zijn in het leven zoals verdere studies, veel uitgaan e.d..

Volgens mij is het vooral belangrijk dat je eens een goed gesprek hierover hebt met hem. Vertel hem wat jij erover denkt en bij voelt. En als hij het helemaal ziet zitten, zou ik er in jouw plaats uiteraard voor gaan! 😉

Groetjes

Reageer