Hey hey. Ik ben meisje 13 jaar. En ik was heel heel erg verliefd op een jongen uit me school ik zit in de 2de trouwens.
Ik heb hem ontmoet via via en daardoor heb k zen snap gekregen omdat k in een snap groep met m zat waar hij ook in zat. Uiteindelijk kregen we fix en ik vond m echt leuk en toen opeens had ie me vw voor gw geen reden maar blijkbaar had ie een vriendin
nou 1/2 maanden ong laten voegt ie me opeens weer. T was al tijdje uit met zen vriendin en ja en toen Uiteindelijk we snapte niet veel eig bijna niet mr opeens rond juli/ augustus snapte we heel veel weer hij bleef extra lang echt 1 uur of 2 voor me op dus ik d8 dat hij me oprecht leuk vond. Ik stuurde hem leuke tiktoks door en hij mij ook en hij dee echt alsof ie me leuk vond.
Maar toen opeens begon het... hij vroeg voor naakt foto,s of nou ja t begon met " heb je het niet warm met shirt en deken in bed " en daarna " send titties ( weet niet wat t betekent)" hij zei express weet niet wat het betekent terwijl hij het natuurlijk wel wist en dit vroeg hij ong 3 dagen lang. Ik zei heletijd nee . Mr toen begon hij te zeggen oke ja sorry dat ik het steeds vroeg was raar van me . Dus ik d8 oke mss was hij gw ja idk maar oké ik vergeef t . 2 dagen later VROEG DIE T WEER en zei die als je naaktfoto stuurt vertrouw ik je want ik heb trust issues en dan neem ik mss relatie met je als je foto stuurt.
Uiteindelijk heb ik het gestuurd via snap met een timer van 5 seconden.. en raad eens 1 dag later voelde hij de vibe opeens niet meer en voelde hij zich " geforceerd " om leuk tegen me te doen ja bro... weet je hoe hard ik heb gehuild... en hij wou niet eens vrienden blijven hij zei dat ik beter verdien en day ik over hem heen moet komen drm had ie me vw en hij zei ook nog dat hij zich aangetrokken tot niemand voelt hij voelt niks van niemand niet.
Mr 4 dagen later had ie al weer een nieuwe vriendin... ze hebben nu nogsteeds ongeveer 2 weken fz hebben ze al hij maakte een tt over zen vriendin en stuurde die naar me door met like + cc tiktok
ik opende de tiktok en ja hoor hij had me geblokt op tiktok precies waneer hij een video over zen vriendin maakt hm beetje raar?
Maar anyways door hem voel ik juist niks meer van niemand. Ik vind niemand meer leuk. Voel me niet meer aangetrokken tot mensen.
Is dit raar ?